Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Too Faced - Better Than Sex Mascara

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑToo Faced
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Black
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 4.8g 
ΤΙΜΗ: € 10.90
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑWater/aqua/eau, Synthetic Beeswax, Paraffin, Glyceryl Stearate, Acacia Senegal Gum, Butylene Glycol, Oryza Sativa (Rice) Bran Wax, Stearic Acid, Palmitic Acid, Polybutene, VP/Eicosene Copolymer, Cera Carnauba/Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax/Cire de carnauba, Aminomethyl Propanol, Glycerin, Ethylhexylglycerin, Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Polyester-11, PVP, Cellulose, Trimethylpentanediol/Adipic Acid/Glycerin Crosspolymer, Propylene Glycol, Acacia Senegal Gum Extract, Potassium Sorbate, Dextran, Acetyl Hexapeptide-1. May Contain/Peut Contenir/(+/-): Iron Oxides (CI 77499), Black 2 (CI 77266), Ultramarines (CI 77007).

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Διαρκεί όλη μέρα χωρίς να μουτζουρώνει. Κρατάει την καμπύλη στις βλεφαρίδες. Δίνει πάρα πολύ μαύρο χρώμα. Προσφέρει όγκο, μήκος, καμπύλη και δράμα.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε. Η συσκευασία είναι πάρα πολύ ωραία. Η ονομασία μάλλον άστοχη. Δεν έχει κάποια ιδιαίτερη μυρωδιά. Το βουρτσάκι είναι τρίχινο και έχει σχήμα κλεψύδρας. Η μάσκαρα αυτή δίνει πολύ όγκο στις βλεφαρίδες, ειδικά με δύο στρώσεις μπορείτε να έχετε το λεγόμενο εφέ της αράχνης (οι βλεφαρίδες μετά τις δύο στρώσεις αρχίζουν να κολλάνε μεταξύ τους), το οποίο όμως, δεν μου αρέσει σε μένα. Δίνει λίγη καμπύλη και λίγο μήκος, το κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο όγκος όμως. Η διάρκεια αυτής της μάσκαρα δεν με άφησε ικανοποιημένη καθώς μου άφησε μαύρα κομματάκια και μουτζούρες κάτω από τα μάτια μια ώρα μετά την εφαρμογή της. Δεν ήταν πολύ δύσκολη στο να την αφαιρέσω. Χρησιμοποιώ διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών για αδιάβροχο μακιγιάζ που με διευκολύνει πολύ. Είμαι αρκετά απογοητευμένη από αυτή την αγορά γιατί ήταν πολλά υποσχόμενη και είχα διαβάσει πολλές καλές κριτικές.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Ευτυχώς πήρα να δοκιμάσω το μικρό μέγεθος αυτής της πολυδιαφημισμένης μάσκαρα από την Too Faced. Δυστυχώς, δεν μου άρεσε ούτε το αποτέλεσμα που έδινε στις βλεφαρίδες μου ούτε και η διάρκειά της.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 3/10



2 σχόλια:

  1. θελω καλο διαχωρισμο οποτε δε θα τη δοκιμασω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο! Διαχωρισμό, μήκος, καμπύλη, έντονο μαύρο χρώμα, να βγαίνει χωρίς να χάνω τις μισές βλεφαρίδες μου και φυσικά... καλή διάρκεια! Γιατί είναι τόσο δύσκολο να βρω μια τέτοια μάσκαρα; :/

      Διαγραφή