Τρίτη 3 Μαΐου 2016

NYX - HD Finishing Powder #Banana

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑNYX
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Banana
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 8g
ΤΙΜΗ: € 13.45
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑTalc, Dimethicone, Polymethylsilsesquioxane, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Magnesium Stearate, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR (+/-): Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77492), Blue 1 Lake (CI 42090).

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Είναι μία ελαφριά, διάφανη πούδρα που βοηθά στο να απαλύνει την εμφάνιση των πόρων και των λεπτών γραμμών, δίνοντας ένα φρέσκο, ματ αποτέλεσμα.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε! Την πήρα στην απόχρωση Banana για να φωτίσω την περιοχή κάτω από τα μάτια μου και να σετάρω το concealer μου. Η πούδρα όμως είναι διάφανη και δεν αφήνει καθόλου χρώμα, ούτε και φωτίζει. Τη δοκίμασα σε όλο το πρόσωπο και το αποτέλεσμα ήταν σαν να είχα απλώσει τριμμένη κιμωλία. Σε καμία περίπτωση δεν παρέτεινε τη διάρκεια του μακιγιάζ μου, ούτε και κράτησε ματ το πρόσωπό μου. Τόνισε άσχημα τους πόρους και τα ξηρά σημεία του προσώπου μου. Το γενικό εφέ ήταν παστωμένο, ακόμη και όταν χρησιμοποιούσα stippling brush και ελαφρύ χέρι, ώστε να μη βάλω πολύ προϊόν στο πρόσωπο. Τη δοκίμασα πάνω από διαφορετικά concealers και foundations, αλλά κάθε φορά το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό. Ακόμη και όταν περνά κάποια ώρα από την εφαρμογή, εξακολουθεί να φαίνεται σαν σκόνη που κάθεται πάνω στο πρόσωπο. Δεν έχει άρωμα. Είναι σε πλαστική συσκευασία χωρίς καθρέφτη και χωρίς χώρο για σφουγγαράκι. Αν τυχόν θέλετε να την έχετε στην τσάντα σας για φρεσκάρισμα, σίγουρα δεν είναι η ιδανική πούδρα.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Για μένα είναι από τις χειρότερες πούδρες που έχω δοκιμάσει. Έχω βρει πιο οικονομικές και καλύτερες πούδρες. 

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι, για κανένα λόγο!

ΒΑΘΜΟΣ: 1/10






3 σχόλια: