Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Urban Decay - Naked Flushed

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑUrban Decay
ΟΝΟΜΑNaked Flushed
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Naked
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 14g
ΤΙΜΗ: € 31.00
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑTalc, Mica, Squalane, Dimethicone, Zinc Stearate, Glyceryl Caprylate, Nylon-12, Boron Nitride, Silica, Magnesium Carbonate, Lauroyl Lysine.
May Contain: CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491/77492/77499 (Iron Oxides), CI 75470 (Carmine), CI 77007 (Ultramarines)].

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται το τέλειο τελείωμα για κάθε τόνο επιδερμίδας. Υποτίθεται ότι δίνει ένα φρέσκο αποτέλεσμα και περιέχει σωματίδια που αντανακλούν το φως...

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε! Το bronzer σε μένα έδειχνε πορτοκαλί και εντελώς αφύσικο. Το highlighter είναι αρκετά σκούρο για μένα. Το ρουζ μόνο, μου άρεσε από χρωματική άποψη. Δεν μπορούσα να τα απλώσω και να τα ανακατέψω εύκολα, ενώ το αποτέλεσμα δεν ήταν ωραίο και ομοιόμορφο! Τα προϊόντα είναι πολύ πουδρένια και κάθε φορά που το πινέλο μου ερχόταν σε επαφή με κάποιο από αυτά, έβγαινε μεγάλη ποσότητα σκόνης (ειδικά με το highlighter). Η διάρκειά τους ήταν μέτρια, μου κρατούσαν για περίπου 5 ώρες και μετά ξεθώριαζαν αρκετά. Δεν έχουν κάποιο άρωμα, το οποίο για μένα είναι στα θετικά. Η συσκευασία είναι λεπτή, περιέχει καθρέφτη και είναι πρακτική για ταξίδια. Το τελείωμα του ρουζ και του bronzer είναι σατινέ. Το highlighter δεν έχει κομμάτια glitter. 

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Είναι πολύ ακριβό προϊόν και η ποιότητά του για μένα δεν ήταν καθόλου ικανοποιητική. Επίσης, τα χρώματα του bronzer και του highlighter δεν μου ταιριάζουν καθόλου!

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι!


ΒΑΘΜΟΣ: 3/10





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου