Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Spring Makeup and Nails!

Η άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή και μου αρέσει να κάνω κάποιες αλλαγές στο μακιγιάζ μου αλλά και στα βερνίκια νυχιών.


Προτιμώ να φοράω έντονα ροζ, ροδακινί και κοραλί ρουζ που είναι πιο ζωντανά και ξεφεύγουν από τα πιο ήπια και μουντά που φοράω τον χειμώνα.


Επίσης, στα χείλη μου αρέσουν οι ροζ και οι ροδακινί αποχρώσεις, αλλά και κάποια πιο έντονα φούξια χρώματα.



Στα μάτια αφήνω κατά μέρος το μαύρο και το γκρι μολύβι και χρησιμοποιώ αποχρώσεις, όπως το μωβ, που συνδυάζεται πολύ ωραία τόσο με σκιές σε γήινες αποχρώσεις όσο και με ροζ, λιλά χρώματα.

 

Τέλος, στα νύχια μου εναλλάσσω διάφορες παστέλ αποχρώσεις. Τα παστέλ χρώματα πάντα μου θυμίζουν την άνοιξη. Νιώθω όμως πιο άνετα να τα φοράω σε μικρές δόσεις, όπως στα νύχια για παράδειγμα.


Εσείς ποια προϊόντα προτιμάτε να χρησιμοποιείτε την άνοιξη;

Υ.Γ.: Στις φωτογραφίες δείχνω ενδεικτικά κάποια προϊόντα, δε χρειάζεται να έχετε τα συγκεκριμένα. Υπάρχουν σε διάφορες εταιρείες (από πολύ οικονομικές έως πολύ ακριβές) αντίστοιχες αποχρώσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου