Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

MAC - Studio Finish Concealer

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑMAC
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: NC20
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 7g
ΤΙΜΗ: € 19.00
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑOCTINOXATE 5.00%, TITANIUM DIOXIDE 2.00%, OCTYLDODECANOL, SYNTHETIC BEESWAX, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, SILICA, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, POLYBUTENE, PVP/HEXADECENE COPOLYMER, ALUMINA, STEARIC ACID, [+/-(MAY CONTAIN) TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), CHROMIUM OXIDE GREENS (CI 77288)]

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Αντηλιακή κάλυψη με δείκτη SPF 35. Μακρά διάρκεια (ως 12 ώρες). Κρεμώδες. Ελέγχει την λιπαρότητα. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά. Ανθεκτικό στο νερό. Χωρίς άρωμα. Δεν προκαλεί ακμή.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… μου άρεσε! Δε θυμάμαι καν πόσες φορές το έχω πάρει αυτό το concealer! Τουλάχιστον 3-4 ως τώρα! Το βρίσκω ιδανικό για την κάλυψη ατελειών στο πρόσωπο (σημαδάκια, σπυράκια, έντονες κοκκινίλες). Παρέχει υψηλή (όχι απόλυτη) κάλυψη και απλώνεται εύκολα. Είναι πολύ σταθερό και μένει για πολλές ώρες χωρίς να χάνω την κάλυψή μου. Δεν το βρίσκω κατάλληλο για την περιοχή κάτω από τα μάτια. Το έχω δοκιμάσει και ήταν βαρύ ενώ μάζεψε γρήγορα στις γραμμές έκφρασης. Όπως τα περισσότερα προϊόντα στην MAC, έτσι κι αυτό θα το βρείτε σε μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων. Χρειάζεται πολύ λίγη ποσότητα για να καλύψετε το σημείο που επιθυμείτε και κρατάει πάρα πολύ καιρό. Συνήθως, το αλλάζω όταν λήγει, επειδή είναι ένα κρεμώδες προϊόν που έρχεται σε επαφή με το πρόσωπο δε θέλω να το χρησιμοποιώ μετά τη λήξη του (κρατάει δύο χρόνια). Δεν θυμάμαι να το έχω τελειώσει ποτέ όλο. Δεν έχει άρωμα που είναι πλεονέκτημα για μένα και δεν έχω ιδέα σε τι χρησιμεύει η κατά τόπους αντηλιακή προστασία... Δε θα παρέλειπα το αντηλιακό μου σε καμία περίπτωση!

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Κλασσικό, αγαπημένο μου προϊόν! Ιδανικό για την κάλυψη ατελειών του προσώπου και όχι για την περιοχή κάτω από τα μάτια.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Ναι.


ΒΑΘΜΟΣ: 9/10




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου