Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Empties: Skincare - Bodycare - Haircare - Makeup

Γεια σας!!! Πάμε να δούμε ποια προϊόντα τέλειωσα το τελευταίο διάστημα!!! Είναι πολλά... οπότε καλή δύναμη! ;-)

Skincare - Περιποίηση Προσώπου


Δοκίμασα το Rejuvenating Frankincense Refining Cleanser από Neal's Yard Remedies και το βρήκα οκ, αλλά όχι κάτι εξαιρετικό ώστε να το αγοράσω.

Το καθαριστικό προσώπου Anti-Acne Wash της Hydrovit δεν μου άρεσε, γιατί ενώ άφηνε το δέρμα μου καθαρό, το άφηνε επίσης ξηρό και να με τραβάει.

Τα Tea Tree Nose Strips από Beauty Formulas είναι τα αγαπημένα μου και τα παίρνω ξανά και ξανά. 

Η τονωτική λοσιόν της Hydrovit δεν μου άρεσε. Είχε πολύ έντονη μυρωδιά και βρήκα ότι έκανε το δέρμα μου πιο ξηρό. 

Η τονωτική λοσιόν με κίτρο και πρόπολη από την Apivita δεν μου άρεσε γιατί μύριζε έντονα εσπεριδοειδή και δεν είδα να κάνει κάποια ουσιαστική διαφορά στο δέρμα μου.

Τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ με ρόδι από τον Korres ήταν τα αγαπημένα μου παλιότερα. Τις τελευταίες 2-3 φορές όμως, που τα πήρα, ήταν πολύ στεγνά και δεν αφαιρούσαν αποτελεσματικά το μακιγιάζ μου. Ίσως ήταν καιρό στο φαρμακείο. Ωστόσο, δεν έχω σκοπό να τα πάρω ξανά.

Δοκίμασα δύο κρέμες για τα μάτια από την Apivita, η μία ήταν η Bee Radiant και η άλλη η Queen Bee. Δε θα αγοράσω καμία από τις δύο, γιατί δεν μου άρεσαν καθόλου. Η πρώτη ενυδάτωσε λίγο την περιοχή κάτω από τα μάτια, αλλά ακόμη και μετά από ώρες δεν την ένιωθα να έχει απορροφηθεί και είχε μία κολλώδη αίσθηση που απεχθάνομαι. Η δεύτερη απορροφήθηκε αρκετά γρήγορα, αλλά δεν ενυδάτωσε καθόλου το δέρμα κάτω από τα μάτια, το έκανε πιο ξηρό και έκανε τις γραμμές έκφρασης πιο έντονες από ό,τι είναι. Επίσης, την δεύτερη τη δοκίμασα και κάτω από το μακιγιάζ, το οποίο δεν έστρωσε καθόλου ωραία.

Το διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών με χαμομήλι, από το The Body Shop είναι το αγαπημένο μου και το αγόρασα ξανά!

Η Balance Moisture Cream για λιπαρά δέρματα από Youth Lab δεν μου έκανε κάποια εντύπωση. Θα έλεγα ότι μου φάνηκε αδιάφορη. Δεν έχω σκοπό να την αγοράσω.

Δοκίμασα την Bee Radiant, κρέμα προσώπου, με ελαφριά υφή, από την Apivita και δεν μου άρεσε καθόλου! Το δέρμα μου έβγαλε πάρα πολύ λιπαρότητα. Δεν απορροφήθηκε ποτέ εντελώς και την ένιωθα να κάθεται πάνω στο δέρμα μου και να είναι λίγο κολλώδης. Δεν θα την αγόραζα για κανένα λόγο! 

Από Neal's Yard Remedies δοκίμασα την Frankincense Intense Cream που δεν μου έκανε κάποια εντύπωση, αλλά δεν απευθύνεται και στην ηλικία μου, οπότε λογικό.

Η μάσκα λάμψης και αναζωογόνησης με ρόδι από την Apivita δεν με ενθουσίασε. Το ένα φακελάκι φτάνει άνετα για δύο χρήσεις. Από Apivita έχω δοκιμάσει κι άλλες μάσκες και οι αγαπημένες μου είναι αυτή με την πρόπολη (για λιπαρότητα & ακμή) και για ενυδάτωση μου αρέσει αυτή με την αλόη.

Η μάσκα peel-off με αγγούρι από την Montagne Jeunesse δεν μου άρεσε. Δεν πρόσφερε τίποτα στο δέρμα μου.

Το μεγαλύτερο fail προϊόν από όλα πρέπει να είναι το Clarifying Day Oil από Dr. Hauschka... Το έβαλα ένα βράδυ, μετά το καθαρισμό του προσώπου και χωρίς να βάλω άλλο serum ή ενυδατική και το επόμενο πρωί ξύπνησα με φοβερή λιπαρότητα και πάρα πολλά σπυράκια. Ακριβώς το αντίθετο από αυτό που υπόσχεται δηλαδή. Δεν πειραματίστηκα δεύτερη φορά...

Bodycare - Περιποίηση Σώματος


Το αποσμητικό Born Bio με άρωμα Βανίλια δεν μου άρεσε καθόλου γιατί δεν έκανε απολύτως τίποτα! 

Το αποσμητικό Aromaco από Lush ήταν αρκετά καλό στην αρχή, αλλά πλέον πάλιωσε και δεν λειτουργεί σωστά. Κράτησε όμως πολύ καιρό. Δε ξέρω όμως, αν θα το ξαναπάρω, γιατί προτιμώ τα roll on αποσμητικά. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον...

Τα αφρόλουτρα της Palmolive είναι αρκετά ωραία, αλλά το αγαπημένο μου είναι αυτό με το μωβ καπάκι, Pampering Touch και είναι το μόνο που θα πάρω ξανά. Το άλλο, Smooth Delight, δε με τρέλανε σαν άρωμα.

Τέλειωσα το body milk από το The Body Shop με άρωμα καρύδα και δεν σκοπεύω να το αγοράσω ξανά. Δεν μου άρεσε, γιατί δεν απορροφάται γρήγορα, νιώθω το δέρμα μου να κολλάει μόλις το βάζω και δεν μου άρεσε όπως μύριζε (γενικά μου αρέσει η μυρωδιά της καρύδας, απλά όχι στο συγκεκριμένο). 

Τα δείγματα κρέμας σώματος από την Apivita ήταν οκ. Δεν τρελάθηκα. Περισσότερο μου άρεσαν αυτά με άρωμα γιασεμί. Το πορτοκάλι & τζίντζερ δεν μου άρεσε καθόλου σαν άρωμα. Δε σκοπεύω να τα αγοράσω σε κανονικό μέγεθος!

Haircare - Περιποίηση Μαλλιών


Όσα σαμπουάν έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής από Organic Surge μου αρέσουν. Το αγαπημένο μου όμως είναι αυτό για όγκο και θα το προτιμήσω στο μέλλον. Αν βρω όμως κάποιο άλλο σε προσφορά, όπως αυτό για ενυδάτωση (Moisture Boost Shampoo) που τέλειωσα, θα το πάρω. 

Η μάσκα για τα μαλλιά από OZ Botanics ήταν μέτρια, δεν ήταν κάτι εξαιρετικό. Την τέλειωσα,  αλλά δε θα την αγοράσω ξανά. 

Δοκίμασα αυτό το δείγμα από την κρέμα μαλλιών με το extraordinary oil της L'oreal, αλλά δε μου άρεσε καθόλου. Ειδικά το άρωμά της, δεν το αντέχω καθόλου. Επίσης, βάρυνε τα λεπτά μαλλιά μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να την αγοράσω. 

Το σαμπουάν σε στερεή μορφή Jumping Juniper από Lush δε μου άρεσε καθόλου. Δεν καθάρισε καλά τα μαλλιά μου και δεν μου άρεσε η μυρωδιά του. Δεν κατάφερα να το τελειώσω. 

Makeup - Μακιγιάζ


Τέλειωσα το Stay Matte Liquid Mousse Foundation, από Rimmel, στα πλαίσια του Project Pan. Μου άρεσε πάρα πολύ η φόρμουλα του και θα ήταν ιδανικό για μένα αν υπήρχε σε πιο ανοιχτή απόχρωση... Δεν έχω σκοπό να το πάρω ξανά άμεσα. Ίσως στο μέλλον όμως... για τους καλοκαιρινούς μήνες.

Είχα αυτό το δείγμα από το νέο foundation Les Beiges της Chanel και είπα να το δοκιμάσω αν και δεν μου ταίριαξε το χρώμα. Ήταν τουλάχιστον απογοητευτικό! Δεν το βρήκα καθόλου κολακευτικό...

Από την εταιρεία Gerovital δοκίμασα την CC Cream (light) με Βατόμουρο που μυρίζει τέλεια, αλλά το χρώμα είναι αρκετά σκούρο για μένα. Είχε πολύ ωραία υφή και ικανοποιητική κάλυψη για CC, αλλά δεν έστρωσε ωραία στο πρόσωπό μου και δεν μου άρεσε που τόνιζε πόρους, σπυράκια και ξηρά σημεία του δέρματος.


Κάποτε ήμουν ερωτευμένη με το Eyelid Primer από την ELF... πλέον το βρίσκω καλό για τα λεφτά του, αλλά έχω βρει καλύτερο primer για τα μάτια και δε θα πάρω ξανά το συγκεκριμένο.

Τέλειωσα το Crayon khôl longue tenue (07 infinite beige), από τα Sephora, στα πλαίσια του Project Pan! Ήταν ένα καλό nude μολύβι, που έγραφε εύκολα μέσα στο μάτι και είχε αρκετά καλή διάρκεια. Δε σκοπεύω να το πάρω άμεσα, γιατί έχω πάρει ένα από την ΚΙΚΟ σε ίδια απόχρωση.


Η πιο σκούρα απόχρωση ήταν πάρα πολύ σκούρα και την είχα δοκιμάσει πέρσυ. Φέτος είπα να δοκιμάσω το Make Me Brow (01 blondy brows) στην ανοιχτόχρωμη απόχρωση και ήταν πάρα πολύ ανοιχτή... Η Essence πρέπει να βγάλει κι άλλες αποχρώσεις... Γενικά προτιμώ το μολύβι φρυδιών μου. Απλά μου φάνηκε ενδιαφέρον προϊόν για να το δοκιμάσω. 

Και τρεις απογοητευτικές μάσκαρα:

Η Black Magic Mascara  από Eyeko δεν πρόσφερε κάτι ιδιαίτερο στις βλεφαρίδες μου. Ούτε μήκος, ούτε καμπύλη, ούτε όγκο... μόνο μουτζούρες σε σύντομο διάστημα από την εφαρμογή της...

Η Haute and Naughty Waterproof Mascara από την MAC δεν καταλαβαίνω πως την έχουν για αδιάβροχη... Λίγη μουτζούρα μετά από ώρες την έκανε... Το μόνο σημείο που θύμιζε αδιάβροχη είναι ότι πρώτα βγαίνει η ψυχή, τα 2/3 των βλεφαρίδων, 5-6 δίσκοι ντεμακιγιάζ και μετά... η μάσκαρα. Από αποτέλεσμα μέτρια πράγματα, ούτε μήκος, ούτε καμπύλη. Ο όγκος μπορούσε να χτιστεί και με μια πρώτη στρώση η βλεφαρίδες ήταν διαχωρισμένες και μαύρες. Ποτέ ξανά!

Τέλος, One by One Volume Express Mascara από την Maybelline είχε όλα όσα ήθελα! Έδωσε μήκος, καμπύλη και διαχωρισμό με την πρώτη στρώση στις βλεφαρίδες μου και με μια δεύτερη στρώση υπέροχο όγκο χωρίς να τις κολλάει! Και μετά γυρνάω σπίτι και είμαι σαν ρακούν! Έχει μουτζουρώσει. Το αποτέλεσμα όμως είναι τόσο όμορφο που δίνω κι άλλες ευκαιρίες. Την αφήνω ανοιχτή να στεγνώσει λίγο. Την ξαναβάζω και αφήνει άπειρα τρίμματα κάτω από τα μάτια. Απελπισία.

(Σημείωση: Τις μάσκαρα τις δοκιμάζω και χωρίς μολύβι στα μάτια, για να ξέρω ποιος με μουτζουρώνει. Επίσης, κάνω δοκιμές με διαφορετικά concealers, τα οποία όμως πάντα σετάρω με πούδρα.)



Τέλειωσα το μικρό μέγεθος του Fix +, της MAC, στη διάρκεια του τρέχοντος Project Pan και μου αρέσει, αλλά επειδή έχω δύο άλλα setting sprays, δεν έχω σκοπό να το πάρω άμεσα ξανά.

Τέλειωσε και το mini Photo Finish Primer Water από Smashbox και δεν σκοπεύω να το πάρω ξανά. Μου άρεσε σαν ιδέα, αλλά πιστεύω ότι το ίδιο αποτέλεσμα ενυδάτωσης μπορώ να το πετύχω και με ένα τονωτικό, ενυδατικό spray, όπως π.χ. αυτό με Βιταμίνη Ε από το The Body Shop. Αν και λέει ότι είναι primer, δεν είδα να επιμηκύνει τη διάρκεια του μακιγιάζ μου. Ήταν σίγουρα ένα ενδιαφέρον προϊόν!

Εσείς τι τελειώσατε πρόσφατα και τι σας άρεσε;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου