Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Πως καθαρίζω τα πινέλα μου;

Για μένα τα καθαρά εργαλεία στο μακιγιάζ παίζουν τεράστιο ρόλο στο πως θα λειτουργήσουν τα προϊόντα που απλώνουμε! 

Το πόσο συχνά πρέπει να πλένουμε τα πινέλα μας είναι θέμα προσωπικό και εξαρτάται από την κατάσταση στην οποία είναι το πρόσωπό μας (αν έχει ακμή ή άλλο πρόβλημα) και πόσο συχνά τα χρησιμοποιούμε.

Προσωπικά τα πινέλα για τον foundation τα χρησιμοποιώ μόνο μία φορά και μετά τα πλένω κανονικά (με σαπούνι και νερό). Τα υπόλοιπα τα χρησιμοποιώ περισσότερες φορές εφόσον τα έχω καθαρίσει τοπικά με ένα spray, όπως αυτό των Sephora

Ψεκάζω σε ένα κομμάτι χαρτί κουζίνας και μετά περνάω το πινέλο μου με κυκλικές κινήσεις πάνω στο χαρτί και επαναλαμβάνω μέχρι να καθαρίσει/να μη βγάζει άλλο προϊόν.

Τακτικά πλένω τα πινέλα μου με χλιαρό νερό και κάποιο ήπιο σαπούνι ή σαμπουάν. Χρησιμοποιώ είτε το πολύ γνωστό πια γάντι σιλικόνης από τα Jumbo (που το βρίσκεται στα είδη για την κουζίνα) είτε το νέο gadget από την Real Techniques, το οποίο με έχει βολέψει περισσότερο από το γάντι. Βρέχω πρώτα το πινέλο μου, βάζω λίγο σαπούνι στην μικρή πλαστική παλέτα (ή στο γάντι) και κάνω κυκλικές κινήσεις μέχρι να καθαρίσει από το προϊόν το πινέλο. Το ξεπλένω πολύ καλά, αφαιρώ με το χέρι το νερό από τις τρίχες του πινέλου και το αφήνω ξαπλωμένο σε μια καθαρή πετσέτα να στεγνώσει. Πρόσφατα, πήρα από το Amazon ένα brush tree όπου κρεμάω ανάποδα τα πινέλα για να στεγνώσουν. Το βρίσκω πολύ πρακτικό γιατί δεν πάει νερό εκεί που είναι κολλημένες οι τρίχες του πινέλου και στεγνώνουν πιο γρήγορα σε σχέση με όταν είναι ξαπλωμένα!

Εσείς κάθε πότε καθαρίζετε τα πινέλα σας και με ποιον τρόπο;


1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραίο και ενδιαφέρον post :) Εγώ δεν τα καθαρίζω τόσο τακτικά είναι η αλήθεια.

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή