Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Batiste - Dry Shampoo #Tropical

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ: Batiste
ΟΝΟΜΑ: Dry Shampoo
ΑΡΩΜΑ: Tropical
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 50ml/200ml/400ml
ΤΙΜΗ: € 4-5 (ανάλογα το μέγεθος και τον πωλητή), τα βρίσκετε και στα Hondos Center
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑButane, Isobutane, Propane, Oryza Sativa (rice) Starch, Alcohol,denat., Parfum (fragrance), Coumarin, Distearyldimonium Chloride, Cetrimonium Chloride

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Είναι ξηρό σαμπουάν για το φρεσκάρισμα των μαλλιών, χωρίς τη χρήση νερού. Απορροφά την λιπαρότητα στις ρίζες και δίνει πολύ ωραίο άρωμα στα μαλλιά κάνοντάς τα να δείχνουν φρεσκολουσμένα και να έχουν περισσότερο όγκο.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… μου άρεσε! Έχω δοκιμάσει διάφορα αρώματα, αλλά το Tropical είναι το αγαπημένο μου σταθερά και το μόνο που θέλω να αγοράζω ξανά και ξανά! Τα μαλλιά μου είναι λιπαρά στις ρίζες, οπότε αν μία μέρα δεν προλάβω να λουστώ, το ξηρό σαμπουάν είναι σωτήριο! Ψεκάζω από λίγη απόσταση στις ρίζες, αφήνω για 3 λεπτά περίπου και μετά κάνω μασάζ. Στη συνέχεια, βουρτσίζω τα μαλλιά μου και δείχνουν πολύ καλύτερα (εντάξει, όχι και φρεσκολουσμένα, αλλά απείρως καλύτερα). Τελευταία, δοκιμάζω το τρικ μίας φίλης μου και κάνω λίγο πιστολάκι στις ρίζες, αφού χρησιμοποιήσω το ξηρό σαμπουάν. Κάνει τα μαλλιά να δείχνουν ακόμη καλύτερα και παίρνουν και έξτρα όγκο. Προσωπικά, δεν χρησιμοποιώ κάθε μέρα ξηρό σαμπουάν. Το έχω για έκτακτες περιπτώσεις. Κάποιες κοπέλες το χρησιμοποιούν και σε φρεσκολουσμένα, στεγνά μαλλιά, για να τους δώσουν όγκο, προσωπικά όμως, δεν μου αρέσει να κάνω κατάχρηση. Με τον καιρό και τη συχνή χρήση, το αποτέλεσμα είναι η ενοχλητική ξηροδερμία .

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Είναι το καλύτερο ξηρό σαμπουάν που έχω δοκιμάσει και το άρωμα Tropical είναι το αγαπημένο μου. Θέλω να το έχω πάντα, για τις έκτακτες περιπτώσεις, που δεν υπάρχει η δυνατότητα να λουστώ και πρέπει να βγω στην κοινωνία.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Ναι!

ΒΑΘΜΟΣ: 9/10






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου