Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

L' Oreal - Infallible Matte Foundation

Όνομα: L' Oreal - Infallible Matte Foundation #10 porcelain
Τιμή: 12.00 ευρώ
Ποσότητα: 35ml
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; Υπόσχεται ματ αποτέλεσμα που διαρκεί 24 ώρες. Δίνει τέλεια κάλυψη χωρίς όμως το παστωμένο "cakey" εφέ. Είναι εύκολο στην εφαρμογή και αντιμετωπίζει την λιπαρότητα.
Η άποψή μου: Πιθανότατα είμαι από τους ελάχιστους ανθρώπους με λιπαρό δέρμα με ατέλειες που δεν του αρέσει αυτό το foundation. 
Ας ξεκινήσω όμως με τα προτερήματά του. Πρώτον, είναι σχετικά οικονομικό. Δεύτερον, είναι σε συσκευασία σωληναρίου, που κατά τη γνώμη μου είναι η πιο βολική/πρακτική συσκευασία για τα υγρά foundations. Τρίτον, το αρχικό αποτέλεσμα είναι ματ. Τέταρτον, έχει ικανοποιητική διάρκεια. Πέμπτον, δεν κάθεται βαρύ πάνω στο δέρμα.  Έκτον, η απόχρωση 10 porcelain ήταν αρκετά καλή (αν και όχι τέλεια) για μένα. Έβδομον, η κάλυψη μέχρι ένα βαθμό χτίζεται, ανάλογα με τον τρόπο εφαρμογής. Όγδοον, δεν έχει SPF, οπότε φαίνεται μια χαρά στις φωτογραφίες με φλας.
Ως εδώ καλά... Όμως, αντιμετώπισα κάποια προβλήματα που δεν κατάφερα να λύσω και με έκαναν τελικά να το απορρίψω. Η κάλυψη για μένα δεν είναι πλήρης, όπως υπόσχεται. Μπορεί να είναι από ελαφριά μέχρι το πολύ μέτρια. Με concealer και καλυπτική πούδρα όμως σώζεται. Χωρίς primer η διάρκειά του μειώνεται. Δε μου άρεσε όπως έστρωνε στο δέρμα μου καθόλου! Δοκίμασα διαφορετικά primers και διαφορετικούς τρόπους (πινέλο, beauty blender και τα δάχτυλά μου). Με το πινέλο πρόσεξα ότι μαζεύει από την αρχή και τονίζει άσχημα τους πόρους. Οι πόροι φαίνονταν αισθητά λιγότερο όταν πριν έχω χρησιμοποιήσει το Porefessional της Benefit. Τα ξηρά/αφυδατωμένα σημεία του προσώπου μου (π.χ. σπυράκια που επουλώνονται ή σημεία ξηρά λόγω κρύου) τονίζονται πολύ και αντιαισθητικά. Τέσσερις ώρες μετά την εφαρμογή δεν εμφάνισα λιπαρότητα αλλά λίγη λάμψη. Οι πόροι όμως φαίνονταν πιο έντονοι και στην περιοχή της μύτης το προϊόν είχε αρχίσει να διαχωρίζεται. Με το beauty blender η κάλυψη ήταν λιγότερη σε σχέση με το πινέλο, αλλά αυτό συμβαίνει με τα περισσότερα foundations. Επίσης, με concealer και πούδρα ήμουν πολύ καλύτερα ως προς την κάλυψη. Πάλι όμως τα ξηρά σημεία τονίζονταν (ακόμη κι αν δεν είχα βάλει πούδρα από πάνω τους). Όσο περνάει η ώρα, χάρη στα φυσικά έλαια του προσώπου, το αποτέλεσμα δείχνει καλύτερο στις ξηρές/αφυδατωμένες περιοχές. Δυο ώρες μετά την εφαρμογή είχα λίγη λάμψη. Τέσσερις ώρες μετά λίγη παραπάνω, αλλά όχι πολλή λιπαρότητα. Όταν το εφάρμοσα με τα δάχτυλα είχα μια καλή-μέτρια κάλυψη, αλλά και πάλι δεν έστρωνε όπως θα ήθελα. Τέλος, δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία στις αποχρώσεις και ειδικά για πολύ σκούρες επιδερμίδες δεν έχει καμία απόχρωση... ο κλασσικός ρατσισμός στα makeup προσώπου.
Συμπέρασμα: Ενώ έχει πολλά και σημαντικά θετικά στοιχεία, δε μπορώ να ξεπεράσω το γεγονός ότι δε δείχνει όμορφο, ομοιόμορφο στο δέρμα μου από την ώρα που θα το εφαρμόσω μέχρι να το ξεβάψω. Θέλω από το foundation να κάνει το δέρμα μου πιο ομοιόμορφο ως προς το χρώμα και την υφή του, να έχει διάρκεια και να μη φεύγει ανομοιόμορφα. 
Θα το ξαναγόραζα: Όχι.
Συστατικά: Water, Dimethicone, Isododecane, Nylon-12, Acrylates/Polytrimethylsiloxymethacrylate Copolymer, Silica, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Isohexadecane, Isononyl Isononanoate, Pentylene Glycol, Synthetic Fluorphlogopite, Bis-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Magnesium Sulfate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Acrylates Copolymer, Disodium Stearoyl Glutamate, Disteardimonium Hectorite, Calcium Gluconate, Perlite, Magnesium Gluconate, Tocopherol, Aluminum Hydroxide. May Contain: Titanium Dioxide, Iron Oxides.
Βαθμός: 5/10



3 σχόλια:

  1. I love this foundation <3
    You have a nice blog <3
    I follow you, i hope you follow back enjoy!

    http://pinkfreezeblog.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρίμα που δεν σου άρεσε, νομίζω πως εκτός από τη δική σου κριτική έχω διαβάσει μόνο καλά reviews. Πάντως εγώ σίγουρα δεν θα το προτιμούσα προς το παρόν μιας και δεν έχω λιπαρή επιδερμίδα :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή