Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Τhe Balm - Time Balm Concealer

Όνομα: The Balm - Time Balm Concealer
Τιμή: 19.47 ευρώ
Ποσότητα: 7.5g
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; Υπόσχεται ότι είναι κατά των ρυτίδων και καλύπτει πλήρως, όλη τη μέρα, τους μαύρους κύκλους και τις ατέλειες ενώ έχει παράλληλα οφέλη για την επιδερμίδα χάρη στα συστατικά του.
Η άποψή μου: Έχω την απόχρωση light που είναι ελάχιστα πιο σκούρα από την επιδερμίδα μου. Δε μου αρέσει για την περιοχή κάτω από τα μάτια. Βρίσκω ότι είναι αρκετά βαρύ για μια τόσο λεπτή και ευαίσθητη περιοχή. Επίσης, όσες φορές το δοκίμασα κάτω από τα μάτια δεν κατάφερε να καλύψει εντελώς τους μαύρους κύκλους και πολύ σύντομα μάζεψε στις γραμμές έκφρασης. Καλύπτει ωστόσο αρκετά καλά σπυράκια, σημαδάκια και κοκκινίλες. Είναι όσο κρεμώδες χρειάζεται να είναι για το υπόλοιπο πρόσωπο. Η διάρκειά του είναι ικανοποιητική και γενικά μου θυμίζει αρκετά το Studio Finish Concealer από τη MAC. Θα ήθελα να είχε λίγο πιο ωραία συσκευασία, όπως μας έχει γενικά συνηθίσει η The Balm. Είναι ένα cruelty-free προϊόν (μη δοκιμασμένο σε ζώα).
Συμπέρασμα: Σε μένα λειτουργεί καλύτερα για την κάλυψη ατελειών του προσώπου παρά για τους μαύρους κύκλους.
Θα το ξαναγόραζα: Ίσως... 
Συστατικά: Tridecyl Trimellitate, Neopentyl Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Talc, Dioctyl Adipate, Isoeicosane, Cera Carnauba (Copernicia Cerifera (Carnauba)) Wax, Cera Alba (Beeswax), Octyldodecanol, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Tetrahexyldecyl Ascorbate, C18-36 Acid Glycol Ester, Panthenol, Tribehenin, Ceresin, Caprylic/Capric Triglyceride, Linoleic Acid, Glycine soja (Soybean) Sterols, Phospholipids, Silica, Propyl Gallate, Glycine soja (Soybean) Oil. May contain [ /-Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Ultramarines (CI 77007)]
Βαθμός: 7.5/10



2 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρον review καθώς δεν έχω ξαναδεί κάποιο σε ελληνικό blog. Κρίμα που δεν κάνει δουλειά κάτω από τα μάτια :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή