Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Flashback Favourites: March 2015!

Σε αυτή την ανάρτηση θα γυρίσουμε πίσω στον χρόνο και θα δούμε ποια από τα αγαπημένα του Μαρτίου 2015 είναι ακόμη αγαπημένα, ποια τέλειωσαν, ποια αγόρασα ξανά και ποια... δεν μου αρέσουν πλέον! Πολλές φορές ένα προϊόν που μας αρέσει πολύ στην αρχή, δε μας αρέσει στη συνέχεια ή και αντίστροφα για διάφορους λόγους!

Το blog post με τα αγαπημένα Μαρτίου 2015 είναι εδώ.


Δεν είναι πια αγαπημένο μου προϊόν. Το έχω ήδη χαρίσει σε φίλη μου. Όσο περισσότερο καιρό το δοκίμαζα διαπίστωσα ότι δεν καθόταν καλά στο πρόσωπό μου. Συγκεκριμένα, δεν γινόταν ένα με το δέρμα αλλά καθόταν πάνω στο δέρμα. Επίσης, όταν υποχώρησε η ξηρή περίοδος στο πρόσωπό μου, ήταν υπερβολικά λιπαρό για μένα. Δε θα το ξαναπάρω.

Είναι ακόμη από τα αγαπημένα μου κραγιόν και το φοράω αρκετά συχνά!

Το χάρισα σε φίλη μου, γιατί είχα πολλές παρόμοιες αποχρώσεις και είδα ότι το συγκεκριμένο είχε mineral oil, ένα συστατικό που αποφεύγω να χρησιμοποιώ.

Δεν έτυχε να το ξαναπάρω. Σε αυτή τη φάση έχω αρκετά σαπούνια και αφρόλουτρα να χρησιμοποιήσω. Ίσως το πάρω ξανά στο μέλλον.

Ω ναι!!! Την πήρα σε μικρό μέγεθος από τα Sephora πριν δυο μήνες και την χρησιμοποιώ τακτικά. Μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η μάσκα, αλλά είναι αρκετά ακριβή. Είναι μια μικρή πολυτέλεια! 

Αυτές είναι οι σκέψεις μου για τα παραπάνω προϊόντα! Εσείς για πιο αγαπημένο σας προϊόν έχετε αλλάξει άποψη τελευταία;


Μπορείτε να διαβάσετε το post Flash Back Αγαπημένα Φεβρουαρίου 2015 εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου