Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

The Body Shop - Chamomile Waterproof Eye & Lip Makeup Remover

Όνομα: The Body Shop - Chamomile Waterproof Eye & Lip Makeup Remover
Τιμή: 10.50 ευρώ
Ποσότητα: 150ml
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; "Αυτό το αποτελεσματικό προϊόν αφαίρεσης μακιγιάζ απομακρύνει ακόμα και το πιο δύσκολο αδιάβροχο μακιγιάζ ματιών και χειλιών. Αφαιρεί την αδιάβροχη mascara και lipstick. Αφαιρεί ήπια όλα τα υπολείμματα μακιγιάζ. Χωρίς άρωμα, χρώμα και οινόπνευμα. Κατάλληλο για την ευαίσθητη επιδερμίδα και όσους φορούν φακούς επαφής." 
(Πηγή: www.thebodyshop.gr)
Η άποψή μου: Είναι ένα πάρα πολύ καλό προϊόν, γιατί με λίγη ποσότητα και χωρίς πολύ τρίψιμο αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ των ματιών. Δεν αφήνει λιπαρότητα και δεν τσούζει ούτε και ερεθίζει τα μάτια μου. Δεν το έχω δοκιμάσει με αδιάβροχη μάσκαρα γιατί δεν χρησιμοποιώ τέτοια. Αφαιρεί αρκετά αποτελεσματικά το πολύ έντονο μακιγιάζ, αρκεί να έχετε λίγη υπομονή ώστε να κρατήστε πάνω από το μάτι το βαμβάκι, που είναι εμποτισμένο με το προϊόν, για περίπου ένα λεπτό. Αν έχετε κάποιο σκούρο eyeliner στο εσωτερικό του ματιού, θα πρότεινα να το αφαιρέσετε με μια καθαρή μπατονέτα προσεκτικά. Είναι καλύτερα να μην μπει στο μάτι, γιατί είναι ένα διφασικό προϊόν, με λάδι και για λίγο θα θολώσει την όρασή σας. Όπως με όλα τα προϊόντα κοντά στα μάτια, έτσι και με αυτό, πρέπει πάντα να προσέχουμε ιδιαίτερα! Στα χείλη δεν το έχω δοκιμάσει γιατί ακόμη κι αν έχω ένα σκούρο ή πολύ σταθερό κραγιόν, προτιμώ να το αφαιρώ με λίγο micellar νερό. 
Συμπέρασμα: Μου αρέσει πολύ γιατί αφαιρεί το μακιγιάζ των ματιών χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και χωρίς να ερεθίζει τα ευαίσθητα μάτια μου.
Θα το ξαναγόραζα: Ναι.
Συστατικά: Aqua/Water (Solvent/Diluent), Isododecane (Solvent), Isopropyl Palmitate (Emollient), Potassium Phosphate (pH Adjuster), Hexylene Glycol (Humectant), Sodium Chloride (Viscosity Modifier), Dipotassium Phosphate (pH Adjuster), Trisodium Ethylenediamine Disuccinate (Chelating Agent), Decyl Glucoside (Surfactant), Polyaminopropyl Biguanide (Preservative), Disodium EDTA (Chelating Agent), Arginine (Skin Conditioning Agent), Taurine (Fragrance Ingredient), Anthemis Nobilis Flower Extract (Natural Additive).
Βαθμός: 8/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου