Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

My current pamper skincare routine!

Μια με δυο φορές την εβδομάδα μου αρέσει να αφιερώνω λίγο χρόνο παραπάνω στην περιποίηση του προσώπου μου! 

Ξεκινάω λοιπόν, κάνοντας απολέπιση και αυτόν τον καιρό χρησιμοποιώ το scrub από St. Ives με βερίκοκο! Έχει πολλούς λεπτούς κόκκους που κάνουν βαθύ καθαρισμό χωρίς όμως να ερεθίζουν το δέρμα. Αφήνει το πρόσωπο καθαρό και απαλό, έτοιμο για την μάσκα. Η αγαπημένη μου μάσκα για καθαρισμό αυτό το διάστημα είναι από την Lush, η BB Seaweed. Είναι ένα κυριολεκτικά φρέσκο προϊόν με φύκια, το οποίο συντηρείται για σύντομο διάστημα στο ψυγείο. Αφού αφαιρέσω την μάσκα θα βάλω για 10-15 λεπτά ένα nose strip για τα μαύρα στίγματα. Μου αρέσουν πολύ αυτά με έλαιο τεϊόδεντρου από την Beauty Formulas. Μετά από τόσο καθαρισμό το πρόσωπο έχει ανάγκη από έξτρα ενυδάτωση γι' αυτό θα χρησιμοποιήσω το λαδάκι από την Jurlique. Δυο τρεις σταγόνες είναι υπεραρκετές για να κάνω απαλό μασάζ στο πρόσωπο και τον λαιμό. 

Όση ώρα έχω την μάσκα προσώπου, παράλληλα βάζω και μια μάσκα ματιών. Η αγαπημένη μου εδώ και πολλούς μήνες είναι η μάσκα ματιών με αγγούρι από τον Κορρέ. Είναι δροσιστική και ενυδατική. Όταν την αφαιρέσω θα βάλω μια πλούσια ενυδατική κρέμα ματιών, όπως αυτή από Dr. Brandt

Στα χείλη μετά την απολέπιση με μια παλιά οδοντόβουρτσα (αν είναι απαραίτητο) θα χρησιμοποιήσω ένα πολύ ενυδατικό lip balm, όπως αυτό από Figs & Rouge (η γεύση/μυρωδιά που το έχω είναι η orange mocha που δεν μου αρέσει, ωστόσο ενυδατώνει πολύ καλά τα χείλη).



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου