Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Flashback Favourites: February 2015!

Σε αυτή την ανάρτηση θα γυρίσουμε πίσω στον χρόνο και θα δούμε ποια από τα αγαπημένα του Φεβρουαρίου 2015 είναι ακόμη αγαπημένα, ποια τέλειωσαν, ποια αγόρασα ξανά και ποια... δεν μου αρέσουν πλέον! Πολλές φορές ένα προϊόν που μας αρέσει πολύ στην αρχή, δε μας αρέσει στη συνέχεια ή και αντίστροφα για διάφορους λόγους!

Το blog post με αγαπημένα Φεβρουαρίου 2015 είναι εδώ!

Benefit - Roller Lash Mascara: Μου άρεσε πολύ μέχρι που την τέλειωσα, αλλά δεν την έχω αγοράσει ξανά, γιατί ήθελα να δοκιμάσω και άλλες μάσκαρα. Έχω επίσης, αρκετά μεγάλο στοκ με κλειστές μάσκαρα, οπότε όταν τις τελειώσω, θα δω ποια θα αγοράσω ξανά. 

Apivita - Αφρός καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια με ελιά και λεβάντα: Ναι, είναι ακόμη το αγαπημένο μου καθαριστικό προσώπου. Από πέρσυ το έχω αγοράσει άλλες δύο φορές και εξακολουθώ να το χρησιμοποιώ και τώρα.

Aveeno - Skin Relief 24H Moisturizing Lotion: Την συγκεκριμένη λοσιόν την τέλειωσα και την αγόρασα ξανά, σε συσκευασία σωληναρίου. Μου αρέσει πολύ για τα πόδια, που είναι πολύ ευαίσθητα. Τα ενυδατώνει και δεν τα ερεθίζει!

Apivita - Απολεπιστικό προσώπου με ελιά: Το τέλειωσα, αλλά δεν το έχω πάρει ξανά. Έχω βρει 1-2 απολεπιστικά προσώπου που μου αρέσουν λίγο παραπάνω, αλλά δεν αποκλείεται να το πάρω ξανά στο μέλλον!

Neutrogena - Visibly Clear Rapid Clear Treatment: Το τέλειωσα αλλά δεν σκοπεύω να το πάρω ξανά. Πιστεύω ότι η πρόπολη, σαν τοπική θεραπεία στα σπυράκια, είναι πιο αποτελεσματική και πιο φυσική.

Αυτές είναι οι σκέψεις μου για τα παραπάνω προϊόντα! Εσείς για πιο αγαπημένο σας προϊόν έχετε αλλάξει άποψη τελευταία;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου