Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Essence - Lip Liners

Όνομα: Essence - Lip Liners
Τιμή: 1.29 ευρώ
Ποσότητα: 1.2g
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; Υπόσχεται ότι βοηθάει στο σχηματισμό των χειλιών και είναι μακράς διαρκείας μολύβι.
Η άποψή μου: Τα ξύλινα μολύβια της Essence είναι από τα αγαπημένα μου. Είναι πάρα πολύ οικονομικά και καλής ποιότητας. Είναι φοβερά κρεμώδη κάτι που τα κάνει πολύ άνετα στα χείλη ακόμη κι αν τα χρησιμοποιείστε αντί για κραγιόν, γεμίζοντας όλη την επιφάνεια των χειλιών. Δεν έχουν κάνει τα χείλη μου ξηρά ποτέ. Η διάρκειά τους είναι μέτρια, ακριβώς επειδή δεν είναι ξηρά. Δεν με πειράζει όμως. Υπάρχουν πολλές βασικές αποχρώσεις που θα ταιριάξουν με τα περισσότερα κραγιόν. Η χρωματική τους απόδοση είναι εξαιρετική.Το μόνο που δεν λατρεύω ιδιαίτερα είναι το διάφανο. Η σύνθεσή του δεν είναι η αγαπημένη μου. Τα χρωματιστά όμως, τα χρησιμοποιώ συνέχεια. Οι δύο πιο αγαπημένες μου αποχρώσεις είναι η 07 Cute Pink και η 06 Satin Mauve.
Συμπέρασμα: Οικονομικά, κρεμώδη, με καλή απόδοση και με μέτρια διάρκεια μολύβια χειλιών! Αγαπημένα!
Θα τα ξαναγόραζα: Ναι.
Συστατικά: C10-18 TRIGLYCERIDES, MICA, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, RHUS SUCCEDANEA FRUIT WAX, TOCOPHEROL, TALC, ASCORBYL PALMITATE, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
Βαθμός: 9/10



04 Honey Bun
05 Soft Berry
06 Satin Mauve
07 Cute Pink
08 Red Blush
10 Femme Fatale
11 In the Nude
12 Wish me a Rose
13 Transparent
15 Honey Berry


4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο post! Εγώ έχω το 05 και το λατρεύω.

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Και το 05 είναι πολύ ωραία απόχρωση! :) Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Really great colors and I love the no. 12!

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή