Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Essence - Liquid Ink Eyeliner Waterproof

Όνομα: Essence - Liquid Ink Eyeliner Waterproof #μαύρο
Τιμή: 2.59 ευρώ 
Ποσότητα: 3ml
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; Υπόσχεται ότι είναι αδιάβροχο και ότι το πινελάκι του κάνει εύκολη την εφαρμογή του.
Η άποψή μου: Ο κύριος λόγος που δεν μου άρεσε αυτό το προϊόν είναι ότι μου προκάλεσε ερεθισμό στα μάτια αμέσως μετά την εφαρμογή του. Χρειάστηκε να το ξεβάψω άμεσα γιατί με έτσουζαν τα μάτια μου. Στη συνέχεια το πέταξα χωρίς δεύτερη σκέψη. Ωστόσο, πρέπει να αναφέρω ότι δίνει έντονο μαύρο χρώμα. Το πινελάκι, αν και σαν τύπος δεν είναι το αγαπημένο μου, είναι πολύ λεπτό ώστε να μπορείτε να πετύχετε μια λεπτή γραμμή σχετικά εύκολα. Τέλος, όταν το δοκίμασα στο χέρι μου δεν έφευγε απλά με νερό. Χρειάστηκε σαπούνι και τρίψιμο. Από τα μάτια το αφαίρεσα με ένα διφασικό προϊόν ντεμακιγιάζ κατάλληλο και για αδιάβροχο μακιγιάζ και δεν αντιμετώπισα κάποια δυσκολία. Είναι μικρή και βολική για ταξίδια η συσκευασία του ενώ παράλληλα είναι πολύ οικονομικό όπως όλα τα προϊόντα της Essence. Ενδεχομένως, να έτυχα ελλατωματικό προϊόν ή να έχω αλλεργία σε κάποιο από τα συστατικά του. Δε θα ρισκάρω όμως να το αγοράσω και να το δοκιμάσω ξανά.
Συμπέρασμα: Οικονομικό, έντονο μαύρο χρώμα, βοηθά στην επίτευξη λεπτής γραμμής, αδιάβροχο αλλά ενόχλησε πάρα πολύ τα μάτια μου σε σημείο να αναγκαστώ να ξεβαφτώ.
Θα το ξαναγόραζα: Όχι.
Συστατικά: AQUA (WATER), STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, PROPYLENE GLYCOL, ALCOHOL DENAT., ALLANTOIN, BISABOLOL, XANTHAN GUM, POTASSIUM SORBATE, SODIUM DEHYDROACETATE, TETRASODIUM EDTA, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM HYDROXIDE, TOCOPHEROL, PHENOXYETHANOL, FARNESOL, CI 77266 (BLACK 2) (NANO), CI 77499 (IRON OXIDES).
Βαθμός: 1/10



*Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στον Χριστουγεννιάτικο Διαγωνισμό εδώ.*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου