Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Benefit - They're real Mascara

Όνομα: Benefit - They're real Mascara #black
Τιμή: 10.00 ευρώ (η μικρή συσκευασία)
Ποσότητα: 4g
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; Δίνει μήκος, όγκο, καμπύλη, διαχωρισμό. Έχει μακρά διάρκεια και δεν μουτζουρώνει ούτε και γίνεται ξηρή.
Η άποψή μου: Χαίρομαι που στα Sephora βρήκα τη συγκεκριμένη μάσκαρα σε travel size και μπόρεσα να την δοκιμάσω πιο οικονομικά σε σχέση με την τιμή της full size They're real. Έχοντας ακούσει και διαβάσει πολλά γι' αυτή τη μάσκαρα, ανυπομονούσα να την δοκιμάσω κι εγώ. Δυστυχώς, δεν ξετρελάθηκα. Δεν είναι ανάμεσα στις χειρότερες μάσκαρα που έχω δοκιμάσει αλλά σίγουρα δεν είναι και στις αγαπημένες μου. Το μήκος που μου έδωσε ήταν αρκετά καλό, όχι όμως εξαιρετικό. Διαχωρίζει πολύ ωραία τις βλεφαρίδες με μία στρώση, ενώ με την δεύτερη στρώση δίνει και όγκο. Η καμπύλη που προσφέρει είναι μέτρια και στις δικές μου, ίσιες, βλεφαρίδες είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσω πριν ψαλιδάκι για να τις γυρίσω. Η διάρκειά της ήταν ικανοποιητική. Μετά από 8-10 ώρες, είδα λίγη μουτζούρα κάτω από τα μάτια. Βέβαια, μετά από κάποιο καιρό χρήσης, που είχε αρχίσει να γίνεται πιο ξηρή η σύστασή της, εμφανίζονταν και μερικά μικρά μαύρα κομματάκια αλλά και πάλι πολλές ώρες μετά την εφαρμογή. Θα ήθελα να σημειώσω ότι ξεράθηκε αρκετά γρήγορα, μέσα σε περίπου δύο-δυόμιση μήνες. Ίσως φταίει που ήταν μικρό μέγεθος. Αυτό που με δυσκόλεψε περισσότερο, ήταν το ξέβαμμα. Ήταν πάρα πολύ δύσκολο ακόμη και με προϊόν ντεμακιγιάζ για αδιάβροχο μακιγιάζ. Δεν μου αρέσει να τρίβω τα μάτια και τις βλεφαρίδες μου όταν ξεβάφομαι! Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω ότι θέλει προσοχή κατά την εφαρμογή γιατί τα δοντάκια στο πλαστικό βουρτσάκι είναι αρκετά αιχμηρά και μπορούν να σας τραυματίσουν... Την πάτησα μερικές φορές που ήμουν βιαστική!
Συμπέρασμα: Δίνει αρκετά καλό μήκος και όγκο, όχι όμως και καμπύλη. Έχει καλή διάρκεια αλλά είναι πάρα πολύ δύσκολη στο ντεμακιγιάζ. Βρίσκω ότι είναι πολύ ακριβή γι' αυτά που μου προσφέρει και σίγουρα θα προτιμούσα την Roller Lash Mascara της Benefit (review εδώ) ανάμεσα στις δύο τους.
Θα το ξαναγόραζα: Όχι.
Συστατικά: Water (Aqua), Paraffin, Polybutene, Styrene/Acrylates/Ammonium Methacrylate Copolymer, Beeswax (Cera Alba), Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, C18-36 Acid Triglyceride, Palmitic Acid, Stearic Acid, Triethanolamine, Vp/Eicosene Copolymer, Acacia Senegal Gum, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Tetrasodium Edta, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Tocopheryl Acetate, Sodium Laureth-12 Sulfate, Glycerin, Potassium Sorbate, Sericin, Calcium Chloride, Sodium Hyaluronate, Tilia Tomentosa Bud Extract, Citric Acid, Bht, Sorbic Acid. [+/-: Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499), Ultramarines (Ci 77007), Chromium Oxide Greens (Ci 77288), Chromium Hydroxide Green (Ci 77289), Titanium Dioxide (Ci 77891)]. N° 05827/N
Βαθμός: 6/10



6 σχόλια:

  1. Την πηρα απο το περιοδικο που την ειχε δωρο αλλα δεν την δοκιμασα ακομα. Θελω πολυ να δοκιμασω την ρολερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα την δοκιμάσεις, γράψε μου τη γνώμη σου! Θα χαρώ να μάθω πως σου φάνηκε! :)

      Διαγραφή
    2. γειαα! την δοκιμασα αρκετα και πιστευω πως κανει πολυυυ ωραιο διαχωρισμο αλλα μεχρι εκει. καλουτσικη είναι αλλα με τοσα χρηματα παιρνεις κτ καλυτερ πιστευω!

      Διαγραφή
    3. Είναι πως θα κάτσει στην κάθε βλεφαρίδα! Νομίζω ότι ειδικά η μάσκαρα είναι πολύ υποκειμενική υπόθεση... :)

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικό review!!Η αλήθεια είναι πως ήμουν έτοιμη να την αγοράσω,αλλά το συγκεκριμένο άρθρο με βοήθησε αρκετά!Αυτό που δε μου άρεσε είναι το ότι ξεβάφεται δύσκολα!Δεν μου αρέσει να τρίβω πολύ τα μάτια για να αφαιρέσω το μακιγιάζ και κυρίως τη μάσκαρα,όπως ανέφερες!Ίσως τελικά να μην την προτιμήσω.
    Η Roller Lash Mascara της Benefit φαίνεται πολύ καλύτερη!Άλλωστε νομίζω πως τα προϊόντα της είναι από τα ποιοτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αποτελέσματα της μάσκαρα μπορεί να είναι κάπως υποκειμενικά, γιατί εξαρτάται πολύ από τη βλεφαρίδα και από το τι αποτέλεσμα θέλει κανείς. Εδώ απλά έγραψα την προσωπική μου εμπειρία που σημαίνει για άλλους μπορεί να είναι Η τέλεια μάσκαρα και για άλλους όχι! Προσωπικά, βρήκα την Roller Lash πολύ καλύτερη! Αν δοκιμάσεις κάποια από τις δύο πάντως, θα χαρώ να μάθω την γνώμη σου!!! ;)

      Διαγραφή