Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Bodycare & Haircare Empties!

Korres - Μύρτιλο και Σιτρονέλα: Γαλάκτωμα: Πολύ καλό αντικουνουπικό spray. Μου αρέσει και το άρωμά του!
Victoria Silk Touch (στα Jumbo): Ξεβαφτικό νυχιών χωρίς ασετόν: Αρκετά καλό, αν δεν έχετε γκλίτερ στα νύχια, και πάρα πολύ οικονομικό.
Escada - Born in Paradise Eau de Toilette 30ml: Το λάτρεψα αυτό το άρωμα και πέρσυ το καλοκαίρι και φέτος. Μέτρια διάρκεια αλλά μυρίζει κα-λο-καί-ρι!!! Θα ήθελα πάρα πολύ να το ξαναπάρω ή να βρω κάτι παρόμοιο του χρόνου το καλοκαίρι.
Boderm - Boskin Body Lotion: Η αγαπημένη μου κρέμα για ευαίσθητο δέρμα. Την χρησιμοποιώ στα πόδια κυρίως που είναι ξηρά και ευαίσθητα. 
The Body Shop - Shower Cream #coconut: Μου αρέσει πολύ για το καλοκαίρι επειδή μυρίζει καρύδα αλλά σαν σύσταση δε με ξετρέλανε. Χρειαζόμουν αρκετή ποσότητα για να κάνω αφρό. Νομίζω του χρόνου θα δοκιμάσω κάποιο άλλο αφρόλουτρο με άρωμα καρύδα.
Dove-Go Fresh Body Mist Rebalance Plum & Sakura Blossom Scent: Μου το είχαν φέρει δώρο από το εξωτερικό. Ένα body mist με μέτρια διάρκεια. Καλό ήταν αλλά δε θα το ψάξω να το ξαναγοράσω...


Batiste - Dry Shampoo #tropical: Το αγαπημένο μου ξηρό σαμπουάν! Μυρίζει καρύδα και κάνει πολύ καλή δουλειά σε μαλλιά δεύτερης ημέρας, απορροφώντας την λιπαρότητα και δίνοντας όγκο και ωραίο άρωμα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου