Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Rimmel London - Stay Matte Liquid Mousse Foundation

Όνομα: Rimmel London - Stay Matte Liquid Mousse Foundation #100 ivory
Τιμή: 8.14 ευρώ 
Ποσότητα: 30ml
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; Ένα foundation που είναι πολύ ελαφρύ, απλώνεται εύκολα, δίνει αψεγάδιαστο, φυσικό αποτέλεσμα και προσφέρει έλεγχο της λιπαρότητας όλη μέρα. Μειώνει την όψη των πόρων.
Η άποψή μου: Είναι ένα foundation που απευθύνεται σε μικτές προς λιπαρές και λιπαρές επιδερμίδες. Η υφή του, που θυμίζει mousse, είναι πολύ ελαφριά και το κάνει να απλώνεται πανεύκολα στο δέρμα. Έχω δοκιμάσει να το εφαρμόσω με τα δάχτυλα, με πινέλο και με βρεγμένο σφουγγαράκι (ανάλογα με την κάλυψη που επιθυμώ να έχει) και έχω μείνει ικανοποιημένη και από την τρεις μεθόδους. Για μέγιστη κάλυψη όμως προτιμώ την εφαρμογή -αυτού το foundation- με ένα πινέλο, όπως είναι το Face Expert Brush ή το Buffing Brush (και τα δύο από Real Techniques). Το αποτέλεσμα είναι ματ και για να έχω την καλύτερη δυνατή διάρκεια χρησιμοποιώ πριν από το foundation το αντίστοιχο Stay Matte Primer από την Rimmel καθώς και μια διάφανη πούδρα από πάνω για να το σετάρω. Η κάλυψη που μου προσφέρει είναι καλή προς πολύ καλή. Δίνει ομοιόμορφο τόνο στο πρόσωπο και για όποιες ατέλειες χρειάζονται λίγη ακόμη κάλυψη χρησιμοποιώ ένα concealer. Ως προς το χρώμα, σαν τόνος μου ταιριάζει και είναι αρκετά ουδέτερος αλλά θα ήθελα μια απόχρωση λίγο πιο ανοιχτή καθώς είμαι πάρα πολύ λευκή. Ωστόσο, με πολύ καλό άπλωμα και μια πούδρα από πάνω είναι μια χαρά και δεν φαίνεται η διαφορά με τον λαιμό και το υπόλοιπο σώμα. Παρά το γεγονός ότι είναι ένα τόσο καλυπτικό προϊόν δεν το νιώθω βαρύ στο δέρμα μου ούτε και τονίζει τους πόρους τους προσώπου, ειδικά όταν πριν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο primer. Επειδή δεν περιέχει SPF είναι ιδανικό για βραδυνές εξόδους ή/και φωτογραφίσεις. Μου αρέσει που έχει διάρκεια και ματ αποτέλεσμα για αυτό δεν έχω πρόβλημα να το φοράω και την ημέρα πάνω από την αντηλιακή μου κρέμα. Πιο συγκεκριμένα μία μέρα το δοκίμασα από τις 12:00 το μεσημέρι μέχρι με τις 9:30 το βράδυ και παρατήρησα τα εξής: Στις 2.30 το μεσημέρι είχα εμφανίσει πολύ λίγη λιπαρότητα στη ζώνη Τ που όμως εξαφανίστηκε με τη χρήση ενός χαρτομάντηλου και ταμποναριστές κινήσεις. Το μακιγιάζ δεν είχε αλλοιωθεί καθόλου. Τέσσερις ώρες μετά την εφαρμογή είχα και πάλι λίγη λιπαρότητα που όπως και προηγουμένως αφαίρεσα με ένα χαρτομάντηλο. Εννιάμιση ώρες μετά την εφαρμογή και πεντέμιση ώρες μετά την τελευταία φορά που αφαίρεσα την έξτρα λιπαρότητα, είχα παρουσιάσει πολύ λιπαρότητα αλλά όταν την αφαίρεσα πρόσεξα ότι σε ορισμένα σημεία (μύτη και πιγούνι κυρίως) είχε φύγει λίγο από το προϊόν (λογικό αφού έχω λιπαρό δέρμα και αφαίρεσα τρεις φορές λιπαρότητα και προϊόν). Εφάρμοσα ελάχιστη πούδρα σε όλο το πρόσωπο και ήμουν έτοιμη και για την βραδυνή μου έξοδο χωρίς να φαίνεται καν πόσες ώρες φορούσα το foundation μου! 
Συμπέρασμα: Ένα οικονομικό foundation, εύκολο στην εφαρμογή, ματ αποτέλεσμα, πολύ καλή διάρκεια σε λιπαρό δέρμα, χωρίς SPF και σε βολική συσκευασία σωληναρίου.
Θα το ξαναγόραζα: Ναι.
Συστατικά: Cyclopentasiloxane, Dicaprylyl Ether, Water , Isododecane, Talc, Trihydroxystearin , Disteardimonium Hectorite, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Silica Dimethyl Silylate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyglyceryl 3 Beeswax, Sorbitan Sesquioleate, Trimethylsiloxysilicate, Kaolin, Tribehenin, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Propylene Carbonate, PEG 10 Dimethicone, Caprylyl Glycol, Polypropylene, Phenoxyethanol, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Sodium Chloride, Dimethiconol, Laureth 4, BHT, Tocopherol, May Contain (+/-):, Titanium DioxideCI 77891, Iron OxidesCI 77491, CI 77492, CI 77499
Βαθμός: 9/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου