Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Essence - Lash Mania Reloaded Mascara

Όνομα: Essence - Lash Mania Reloaded Mascara #black
Τιμή: 3.59 ευρώ
Ποσότητα: 9ml
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; Δίνει διαχωρισμό, καμπύλη και πλούσιο όγκο.
Η άποψή μου: Με την πρώτη στρώση είχα διαχωρισμό και μαύρο χρώμα. Με την δεύτερη στρώση είχα πιο έντονο μαύρο χρώμα, αρκετό όγκο, λίγη καμπύλη και λίγο επιπλέον μήκος στις βλεφαρίδες μου. Δεν είχα θέμα να μου κάνει κομπάκια ή να μου κολλήσει τις βλεφαρίδες. Το πλαστικό βουρτσάκι αυτής της μάσκαρα δεν φορτώνει υπερβολικό προϊόν που το βρίσκω πολύ θετικό. Αφήνει τις βλεφαρίδες ούτε πολύ σκληρές ούτε όμως και πολύ απαλές. Δυο ώρες μετά την εφαρμογή διαπίστωσα ότι είχα λίγα μικρά τρίμματα κάτω από τα μάτια μου. Εφτά ώρες μετά την εφαρμογή είχα αρκετά μικρά κομματάκια και ήμουν λίγο μουτζουρωμένη. Δέκα ώρες μετά την εφαρμογή είχα πλέον πολύ περισσότερα μαύρα κομματάκια κάτω από τα μάτια και ήμουν ακόμη περισσότερο μουτζουρωμένη. Ευτυχώς, ήταν αρκετά εύκολο να την ξεβάψω στο τέλος της ημέρας. 
Συμπέρασμα: Αν και το αποτέλεσμα που μου προσφέρει μου αρέσει πολύ και το βρίσκω ικανοποιητικό, δεν είμαι καθόλου ενθουσιασμένη με τη διάρκειά της και το γεγονός ότι αφήνει κομματάκια και μουτζουρώνομαι. Αυτό δεν το αντέχω καθόλου στις μασκάρα. Είναι μεγάλο deal breaker για μένα...
Θα το ξαναγόραζα: Όχι.
Συστατικά: AQUA (WATER), SYNTHETIC BEESWAX, PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, ACACIA SENEGAL GUM, BUTYLENE GLYCOL, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, POLYBUTENE, VP/EICOSENE COPOLYMER, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, AMINOMETHYL PROPANOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, TROPOLONE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES).
Βαθμός: 4/10



2 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει από essence... κι' αν δοκίμαζα θα έπαιρνα αδιάβροχη για να μη τρίβεται κτλ είναι λίγο πιο δυνατές και πιο σίγουρες... Δεν ξέρω κι' όλας αν έχει με αδιάβροχη σύσταση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχει και αδιάβροχες μάσκαρες. Είχα δοκιμάσει την big lashes σε αδιάβροχη έκδοση παλαιότερα αλλά δεν μου έκανε τίποτα απολύτως και ήταν και πιο δύσκολη στην αφαίρεση. Τώρα, δε ξέρω τι γίνεται και με τις άλλες μάσκαρες που έχει αλλά μέχρι τώρα δεν είχα καλές εμπειρίες...

      Διαγραφή