Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Αγαπημένα προϊόντα Απριλίου 2015

Πέρασε και ο δεύτερος μήνας της άνοιξης και πραγματικά δεν κατάλαβα πως! Μου φάνηκε ότι έφυγε πολύ γρήγορα! Είχε πάρα πάρα πολλές ευχάριστες στιγμές για μένα και αρκετά νέα προϊόντα!

Αυτά είναι τα πέντε προϊόντα που ξεχώρισα μέσα στον Απρίλιο!

Πολύ ποιοτικές σκιές! Δεν με έχουν απογοητεύσει ποτέ ως τώρα οι σκιές της εταιρείας The Balm! Εξαιρετική απόδοση και διάρκεια. Απλώνονται εύκολα και ανακατεύονται άνετα μεταξύ τους.

Γενικά δεν είμαι μεγάλη φαν των προϊόντων της L'Oreal αλλά αυτή η παλέτα με τις υπέροχες ροζ-μωβ αποχρώσεις μου κίνησε το ενδιαφέρον. Καλή διάρκεια, μέτρια απόδοση αλλά ιδανική για ένα ωραίο, πιο απαλό και πιο "ελεγχόμενο" μακιγιάζ. Αυτή η παλέτα είναι μικρή και πρακτική για ταξίδια.

Πολύ καλυπτικό, όσο κρεμώδες πρέπει για μένα και με καλή διάρκεια!

Μαααατ αποτέλεσμα που κρατά! Μετά από 5 ώρες έβγαλα λίγη λιπαρότητα και μετά από 12 ώρες ήταν ακόμη αξιοπρεπές αν και όχι όπως ήταν όταν το πρωτοέβαλα (λογικό!)!!! Λατρεύω την μους υφή του! Το νιώθω πολύ ελαφρύ στο δέρμα μου.

Ενυδατικό με λίγο ροζ χρωματάκι! Μυρίζει πολύ ωραία!

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; Αν ναι, πως σας φάνηκε; Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα Απρίλιο;



4 σχόλια:

  1. πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! φιλια απο http://mycolorsecrets.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Έγινα μέλος στο blog σου! Πολύ όμορφο!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου!♥Είμαι καινούρια ακόλουθος αυτού του υπέροχου blog.Τέλεια όλα τα αγαπημένα σου;)Την Nude Dude Eyeshadow Palette από τα The Balm την βλέπω στα περισσότερα beauty videos στο youtube και μάλλον είναι καλή.Αν και δε βάφομαι πολύ,ασχολούμαι με προϊόντα ομορφιάς.
    Αν θέλεις,δες και το δικό μου blog (AfterSchool - schoolflowers.blogspot.com) και αν σου αρέσει και θέλεις γίνε μέλος.Θα χαρώ πολύ!!♥Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βάσια! Ευχαριστώ πολύ! Γράφτηκα κι εγώ στο blog σου! Καλή συνέχεια! :)

      Διαγραφή