Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

The Brush Series: ELF - Angled Eyeliner Brush

Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Σε τι χρησιμεύει; Για την εφαρμογή gel eyeliner ή αν είναι νωπό για την εφαρμογή σκιάς ως eyeliner.
Τιμή: 5.07 ευρώ
Ποια είναι η γνώμη μου: Δυστυχώς δεν έχω μείνει ιδιαίτερα ευχαριστημένη από αυτό το πινέλο. Ενδέχεται όμως να μου έτυχε ελαττωματικό πινέλο και γενικά να είναι μια χαρά άλλα ίδια με αυτό. Το πρόβλημά μου είναι ότι πετάνε κάποιες τριχούλες του, που αν έχετε βάλει ποτέ gel eyeliner, ξέρετε πόσο ενοχλητικό είναι και πόσο άσχημο βγαίνει το αποτέλεσμα. Το έχω πλύνει αρκετές φορές και έχω προσπαθήσει να το στεγνώσω με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ενωμένες όλες οι τριχούλες του , αλλά δεν τα έχω καταφέρει. Αν ξέρετε κάποιο τρόπο να διορθωθεί αυτό το πρόβλημα μη διστάσετε να τον αναφέρετε από κάτω, στα σχόλια. Ευχαριστώ!!! Κατά τα άλλα πρέπει να αναφέρω ότι για απλή γραμμή eyeliner βολεύει πολύ ο σχεδιασμός του πινέλου και η γωνία που κάνει. Όμως για cat eye liner προτιμώ τα λοξά πινελάκια.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου