Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Hydrovit - Anti-acne cream

Όνομα: Hydrovit - Anti-acne cream
Τιμή: 20.00 ευρώ (υπάρχει και φθηνότερη σε κάποια online φαρμακεία, ανάλογα τις εκπτώσεις που έχουν).
Ποσότητα: 50ml
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; Βοηθά στις φλεγμονές, στην αντιμετώπιση της ακμής και στην λιπαρότητα.
Η άποψή μου: Είναι μία κρέμα που τη χρησιμοποιούσα πρωί και βράδυ και τη βρήκα ιδανική για λιπαρό δέρμα σαν το δικό μου με τάση ακμής. Ομολογώ ότι δεν πρόσφερε την πλέον βαθιά ενυδάτωση και για χειμώνα θα ήθελα κάποια πιο ενυδατική κρέμα. Όμως κρατούσε το ματ αποτέλεσμα που έδινε για ώρες. Παρατήρησα ότι βοήθησε σημαντικά στην ρύθμιση της λιπαρότητας και δεν είχα πολλά σπυράκια. Επίσης, ήταν πολύ καλή βάση για το μακιγιάζ μου.
Συμπέρασμα: Σε μένα έκανε αυτό που υποσχόταν, ρύθμισε την λιπαρότητα και βοήθησε στην αντιμετώπιση της ελαφριάς ακμής μου.
Θα το ξαναγόραζα; Ναι.
Συστατικά: Tea Tree Oil, Κυκλοδεξτρίνη (CD-TT), Εκχύλισμα Αγγουριού,  Jojoba Esters κ.α.
Βαθμός: 8.5/10



2 σχόλια:

  1. εγώ έχω τον τζελ καθαρισμου της εταιριας, το οποίο είναι εξαιρετικό...μαλλον θα παρω και την κρεμα..ωραιο ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις τελειώσω το στοκ μου θα ήθελα οπωσδήποτε να δοκιμάσω και το τζελ καθαρισμού! :) Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή