Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Αγαπημένα προϊόντα Ιανουαρίου 2015

Την πήρα με κάποια έκπτωση στα Sephora στις αρχές Ιανουαρίου και έχω κατενθουσιαστεί! Λίγο concealer στις ατέλειες και μετά αυτή η πούδρα από πάνω κι έχω μια πολύ ικανοποιητική κάλυψη, φυσικό αποτέλεσμα και διάρκεια! Θα επανέλθω σίγουρα σύντομα με αναλυτική κριτική!


Η φαρμακοποιός μου μου έδωσε αρκετά δειγματάκια από τη συγκεκριμένη κρέμα και τα άδειασα σε ένα καθαρό βαζάκι. Την χρησιμοποίησα όλο το μήνα πρωί και βράδυ και έμεινα πολύ ικανοποιημένη ως προς την ρύθμιση της λιπαρότητας. Το πρόσωπό μου έμενε ματ για ώρες, το makeup έστρωνε ωραία από πάνω και δεν εμφάνισα έξτρα σπυράκια. Θα την αναζητήσω σίγουρα σύντομα σε full size, ειδικά για το καλοκαίρι!


Συνήθως χρησιμοποιώ τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ του Κορρέ με ρόδι ως το πρώτο βήμα στο ντεμακιγιάζ μου. Ωστόσο, βρήκα τα συγκεκριμένα σε προσφορά, τα πήρα και μου άρεσαν πάρα πολύ! Από μόνα τους δεν αρκούν φυσικά για ένα πλήρες ντεμακιγιάζ αλλά αφαιρούν απαλά και χωρίς να ερεθίζουν το δέρμα μου το μεγαλύτερο μέρος του μακιγιάζ μου.


Έχω ήδη μιλήσει σε review μου (βλ. εδώ) για αυτό το λατρεμένο χριστουγεννιάτικο δώρο από την κολλητή μου! Το χρησιμοποίησα non stop όλον το μήνα!

Αγαπημένο concealer όπως ανέφερα και στα Αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ για το 2014 (βλ. εδώ)! Μέχρι τώρα είναι το πιο καλυπτικό και σταθερό concealer για κάτω από τα μάτια που έχω βρει. Δεν είναι 100% τέλειο για μένα αλλά το βρίσκω πολύ ικανοποιητικό! 

Αυτά ήταν τα πέντε προϊόντα που ξεχώρισα περισσότερο μέσα στον Ιανουάριο! Έχετε δοκιμάσει κάποιο; Πώς σας φάνηκε; Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς για τον πρώτο μήνα του χρόνου; Περιμένω τα σχόλιά σας!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου