Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

The Brush Series: Real Techniques - Buffing Brush

Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ
Που μπορείτε να το αγοράσετε; Σε πληθώρα ιστοσελίδων όπως είναι το http://www.feelunique.com/, το http://www.lookfantastic.com/ και αλλού!
Σε τι χρησιμεύει; Για την εφαρμογή προϊόντων σε μορφή πούδρας, κρέμας ή υγρή. Ιδανικό για το άπλωμα του foundation.
Τιμή: 14.39 ευρώ περίπου, ανάλογα από που θα κάνετε την αγορά.
Ποια είναι η γνώμη μου: Όπως όλα τα πινέλα που έχω δοκιμάσει από την εταιρεία Real Techniques έτσι και αυτό είναι πολύ απαλό, εξαιρετικής ποιότητας, δεν μαδάει, πλένεται εύκολα χωρίς να χάνει το σχήμα του και είναι ιδανικό για το foundation. Το απλώνει πάρα πολύ γρήγορα (σε σχέση με τα δάχτυλα) και πάρα πολύ ομοιόμορφα. Μου αρέσει να το χρησιμοποιώ ειδικά με BB και CC creams. Επίσης, το έχω δοκιμάσει με foundation σε μορφή πούδρας και σίγουρα ενισχύει την προσφερόμενη κάλυψη του προϊόντος. Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο πινέλο και το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι ότι δεν πωλείται χωριστά αλλά σε σετ τεσσάρων πινέλων για τον πρόσωπο (τα άλλα είναι για κοψίματα, λεπτομέρειες και ένα μικρό φλατ πινέλο για τη βάση). Αν είχα να επιλέξω ανάμεσα σε αυτό και το Face Expert Brush νομίζω θα επέλεγα αυτό γιατί μπορεί να απλώσει εξίσου αποτελεσματικά υγρό μέικ απ και μέικ απ σε μορφή πούδρας ωστόσο το Face Expert Brush πωλείται χωριστά κάτι πολύ βολικό αν δεν θέλετε όλο το σετ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου