Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

The Brush Series: MAC - 217 (blending brush)

Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Που μπορείτε να το αγοράσετε; Σε καταστήματα MAC ή σε stand της MAC μέσα σε καταστήματα όπως τα Hondos Center και τα ATTICA για παράδειγμα.
Σε τι χρησιμεύει; Στο να απλώνει και να ανακατεύει σκιές ματιών είτε σε μορφή πούδρας είτε σε κρεμώδη μορφή.
Τιμή: 22.00 ευρώ
Ποια είναι η γνώμη μου: Ένα πασίγνωστο πινέλο από την MAC που είναι τόσο βολικό κυρίως για την τοποθέτηση σκιών στην κόγχη του ματιού αλλά και στο να ανακατεύει τα χρώματα των σκιών για ένα πιο επαγγελματικό αποτέλεσμα. Το σωστό σβήσιμο των σκιών τελειοποιεί το μακιγιάζ των ματιών και ένα τέτοιο πινέλο είναι απαραίτητο στη συλλογή όσων γυναικών χρησιμοποιούν συχνά σκιές. Ωστόσο, δεν θεωρώ ότι το συγκεκριμένο πινέλο είναι αναντικατάστατο. Παρόμοια πινέλα κυκλοφορούν και από πιο οικονομικές εταιρείες. Επίσης, συμφέρει περισσότερο να το πάρετε όταν έχουν κάποια έκπτωση στην MAC (βάζουν σχετικά συχνά -25%). Δεν είναι το πιο απαλό πινέλο που έχω δοκιμάσει. Παρόλα αυτά δεν ερεθίζει το δέρμα στα βλέφαρά μου και έτσι έχω μείνει ικανοποιημένη. Δεν μαδάει στο πλύσιμο ούτε και χάνει το σχήμα του μετά το στέγνωμα. Το βρίσκω μία καλή επένδυση αλλά επιμένω ότι μπορεί να αντικατασταθεί από κάποιο πιο οικονομικό (ELF Studio ή Real Techniques). Αν είστε όμως beauty junkies όπως εγώ... σίγουρα θα χαρείτε πολύ όταν μπει στη συλλογή σας! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου