Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

The Brush Series: ELF - Stipple Brush

ELF - Studio Stipple Brush

Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ
Που μπορείτε να το αγοράσετε; Στο επίσημο site της ELF, εδώ καθώς και στο iHerb, εδώ.
Σε τι χρησιμεύει; Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για την εφαρμογή προϊόντων είτε σε μορφή πούδρας είτε σε υγρή/κρεμώδη μορφή.
Τιμή: 5.00 ευρώ (ανάλογα βέβαια από που θα το πάρετε υπάρχουν και χρεώσεις για τα μεταφορικά).
Ποια είναι η γνώμη μου; Είναι ένα από τα πλέον αγαπημένα μου πινέλα. Είναι πάρα πολύ οικονομικό ειδικά όταν το παίρνω με τις συχνές εκπτώσεις που έχει στο βρεταννικό site της ELF. Το έχω τρεις φορές και το χρησιμοποιώ για πούδρα, μπρόνζερ και ρουζ συνήθως. Βοηθά στο να απλώνουμε λιγότερη ποσότητα από το προϊόν και να δημιουργούμε ένα πιο ανάλαφρο και "φυσικό" αποτέλεσμα. Ασφαλώς, μπορούμε να "χτίσουμε" την ένταση επαναλαμβάνοντας την εφαρμογή του εκάστοτε προϊόντος. Είναι πάρα πολύ απαλό πινέλο και σε γενικές γραμμές δεν μαδάει όταν το πλένω (το ένα από τα τρία που έχω έχει χάσει ελάχιστες τρίχες κατά το πλύσιμο αλλά δεν μαδάει συστηματικά). Αν έχετε "βαρύ" χέρι και συνήθως απλώνετε παραπάνω ποσότητα από όση θέλετε, για παράδειγμα με το ρουζ, αυτό το πινέλο θα σας λύσει τα χέρια. Έχω δοκιμάσει να απλώσω υγρό foundation με αυτό αλλά το αποτέλεσμα δεν με άφησε ικανοποιημένη. Σίγουρα το προτιμώ για προϊόντα σε μορφή πούδρας!




2 σχόλια:

  1. ωραίο πινέλο...όλο λέω ότι θα το πάρω και όλο δεν το παίρνω...μάλλον ήρθε η ώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω δε θα το μετανιώσεις! ;) Περίμενε κιόλας να βάλουν και καμιά έκπτωση ή δωρεάν μεταφορικά στο site της ELF! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή