Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Soap & Glory - One Heck of a Blot Face Powder

Όνομα: Soap & Glory - One Heck of a Blot Face Powder #translucent/διαφανής
Τιμή: 14.00 ευρώ
Ποσότητα: 9g
Τι υπόσχεται; Δεν αφήνει γυαλάδα στο δέρμα, απορροφά την λιπαρότητα και δίνει ένα ομοιόμορφο, βελούδινο αποτέλεσμα στο δέρμα χωρίς να φαίνεται πουδραρισμένο.
Η άποψή μου: Μου αρέσει πολύ η συσκευασία αλλά το προϊόν δεν με ενθουσίασε. Η πούδρα τρίβεται εύκολα όταν βάζω το πινέλο για να πάρω προϊόν. Θέλει προσοχή κατά την εφαρμογή, να έχω τινάξει καλά την περίσσια προϊόντος από το πινέλο για να μην έχω βαρύ, παστωμένο αποτέλεσμα. Και πάλι δηλαδή δεν θεωρώ ότι είναι "αόρατη". Δεν κρατά μακριά την λιπαρότητα για πολύ ώρα. Σε εμένα ένα τρίωρο περίπου αντέχει και μετά θέλει χαρτομάντηλο/χαρτάκι για την λιπαρότητα και εφαρμογή ξανά. Έχω δοκιμάσει πούδρες πολύ πιο οικονομικές με καλύτερο αποτέλεσμα και μεγαλύτερη διάρκεια, όπως από Golden Rose και Catrice. 
Συμπέρασμα: Μέτρια πούδρα που δεν προσφέρει διάρκεια και το ματ αποτέλεσμα που επιθυμώ. Δεν την νιώθω καν ελαφριά στο πρόσωπό μου. Σίγουρα δεν είναι ό,τι χειρότερο έχω δοκιμάσει αλλά δε θα την προτιμήσω ξανά.
Θα το ξαναγόραζα; Όχι.
Συστατικά: Talc, Silica, Zinc Stearate, Dimethicone, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Mica, Pentaerythrityl, Tetraisostearate, Chlorphenesin, Potassium Sorbate, Calcium Carbonate, C12-15 Alkyl Benzoate, Tetrasodium EDTA, Methicone, Tribehenin, Ceramide 2, PEG-10 Rapeseed Sterol, Palmitoyl Oligopeptide, (+/- (May Contain) CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77491 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides), CI 77007 (Ultramarines)
Βαθμός: 5/10



2 σχόλια:

  1. Kρίμα που δεν σε ικανοποίησε και έχει και όμορφη συσκευασία!
    Πολύ όμορφο το blog σου,μόλις έγινα μέλος,θα χαρώ να γίνεις και εσύ στο δικό μου http://lipstickandlacelov.blogspot.gr/.
    Φιλιά,
    Δέσποινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Μόλις έγινα και εγώ μέλος στο ωραίο blog σου! Καλές γιορτές εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή