Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Estee Lauder - Double Wear Concealer

Όνομα: Estee Lauder - Double Wear Concealer #extra light
Τιμή: 29.00 ευρώ
Ποσότητα: 7ml
Τι υπόσχεται; Φαίνεται αψεγάδιαστο. Διαρκεί 15 ώρες. Είναι άνετο, καθόλου ξηρό. Μένει στη θέση του χωρίς να αλλοιώνεται ή να μαζεύει στις λεπτές γραμμές. Ελαφριά σύνθεση για τέλειο αποτέλεσμα που διαρκεί όλη μέρα. Μέτρια κάλυψη που χτίζεται. Λαμπερό τελείωμα. Αντέχει στο νερό, τον ιδρώτα και την υγρασία.
Η άποψή μου: Είμαι αρκετά απογοητευμένη από το συγκεκριμένο προϊόν γιατί δυστυχώς δεν μου έχει ταιριάξει και δεν μου έχει προσφέρει όλα όσα υποσχόταν. Πρώτον, δεν μου καλύπτει εκατό τοις εκατό τους έντονους μαύρους κύκλους, αλλά σε ένα ποσοστό ογδόντα τοις εκατό. Δεύτερον, αν δεν το σετάρω αμέσως με πούδρα μαζεύει κατευθείαν στις λεπτές γραμμές. Τρίτον, δεν μου διαρκεί ούτε κατά διάνοια 15 ώρες... Στο εξάωρο έχει ήδη αρχίσει να μαζεύει κάτω από τα μάτια μου και μετά από δέκα ώρες το αποτέλεσμα είναι άκρως αντιαισθητικό. Έχω δοκιμάσει να το σετάρω με διάφορες πούδρες. Έχω δει μικρές διαφορές ανά πούδρα αλλά ποτέ δεν έχω μείνει εντελώς ευχαριστημένη. Δίνει όντως φως στην περιοχή κάτω από τα μάτια και η κάλυψη ως έναν βαθμό χτίζεται (όχι όμως στο επιθυμητό για μένα σημείο της πλήρους κάλυψης). Επιπλέον, δεν θα το χαρακτήριζα ελαφρύ ως προς την σύνθεσή του. Είναι σίγουρα ένα concealer που το "νιώθεις" όταν το φοράς. Προφανώς σε μένα δεν μπορώ να το φανταστώ να αντέχει νερό, ιδρώτα και υγρασία αφού δεν μου αντέχει καν σε ξηρό και κρύο κλίμα. Τέλος, δεν συμφωνώ με το ότι δε μπορεί να είναι ξηρό... Σύμφωνα με την προσωπική μου εμπειρία χρειάζεται να έχει ενυδατωθεί επαρκώς η περιοχή κάτω από τα μάτια πριν την χρήση του.
Συμπέρασμα: Η σχέση ποιότητας και τιμής ήταν άκρως απογοητευτική για μένα. Είναι ένα μέτριο concealer που δεν με ενθουσίασε ούτε στο ελάχιστο. Ίσως να ήμουν πιο ευνοϊκή αν η τιμή του ήταν το ένα τέταρτο της αρχικής... Όταν όμως επενδύω σε ένα high end προϊόν και δεν κάνει καν ό,τι υπόσχεται απογοητεύομαι διπλά και κλαίω τα λεφτά μου.
Θα το ξαναγόραζα; Όχι.
Συστατικά: Water\Aqua\Eau, Cyclopentasiloxane, Trimethylsiloxysilicate, Phenyl Trimethicone, Butylene Glycol, Boron Nitride, Sorbitan Sesquioleate, Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Tribehenin, Magnesium Sulfate, Titanium Dioxide, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Ethylhexylglycerin, Dimethicone, Methicone, Laureth-7, Glycerin, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Xanthan Gum, Alumina, Trisiloxane, Dimethicone Silylate, Sorbic Acid, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, [ /- Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499), Titanium Dioxide (Ci 77891), Mica]
Βαθμός: 5/10






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου