Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Αγαπημένα προϊόντα Δεκεμβρίου 2014

Όσο κλισέ και αν ακούγεται... μου φαίνεται ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ το πόσο γρήγορα πέρασε ο μήνας Δεκέμβριος!!! Ήταν υπέροχα και γιορτινά και στενοχωριέμαι πάρα πολύ φεύγει! Ωστόσο μια νέα χρονιά ξεκινάει και πρέπει να ανεβάσουμε την ψυχολογία μας και την διάθεσή μας!

Ακολουθούν τα 5+1 αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Δεκέμβριο!!!


Μυρίζει λεβάντα και σε κάνει να χαλαρώνεις! Ό,τι πρέπει για το βραδινό μπανάκι και για να διώξεις την κούραση της ημέρας! Στα συν και το ότι αφήνει απαλό το δέρμα!!! Κλασσική αξία!




Αγαπημένο εδώ και τρία χρόνια άρωμα! Το προτιμώ τον χειμώνα κυρίως! Ζεστή μυρωδιά! Είμαι στο δεύτερο μπουκάλι! 




Μυρίζει υπέροχα τριαντάφυλλο και απορροφάται στο λεπτό! Η ενυδάτωση μπορεί να μην κρατά πολύ και αν έχετε πολύ πολύ ξηρά χέρια δεν την συστήνω αλλά μου αρέσει πάρα πολύ όταν θέλω να ενυδατώσω τα χέρια μου και να μη χρειάζεται να περιμένω ώρα μέχρι να απορροφηθεί το προϊόν! Ιδανική για μέσα στην τσάντα επίσης. ;)




Λατρεμένα τα body butters των Mastic Spa γιατί μοσχοβολάνε, ενυδατώνουν εξαιρετικά το δέρμα και απορροφώνται πολύ γρήγορα!



Superdrug - Clearly Youthful Hydrating Day Serum

Superdrug - Clearly Youthful Resurfacing Night Serum

Δύο σέρουμ με αντιγηραντική δράση και δράση κατά της ακμής που τα λάτρεψα από την αρχή του μήνα και φυσικά συνεχίζω και θα συνεχίσω να τα χρησιμοποιώ! Δεν είναι λιπαρά, απορροφώνται γρήγορα και ενυδατώνουν το δέρμα! 


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για αυτόν τον μήνα! Έχετε δοκιμάσει κάποιο; Αν ναι, πως σας φάνηκε; Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα για τον Δεκέμβριο;

Εύχομαι σε όλες και όλους Καλή και Δημιουργική Χρονιά!!!
Να περνάτε όμορφα!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου