Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Αγαπημένα προϊόντα Ιουλίου 2014

Korres - Αντηλιακό Γαλάκτωμα SPF 50: Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη στη θάλασσα γιατί δεν έχω κάνει μπάνια προς το παρόν αλλά στην πόλη με κάλυψε απόλυτα. Μυρίζει πολύ ευχάριστα. Εμένα μου θυμίζει καρύδα το άρωμά του αν και δεν την βλέπω στα συστατικά του. Απλώνεται εύκολα και μου αρέσει που ψεκάζεται, είναι λεπτόρευστο και απλώνεται εύκολα. Το έχω δοκιμάσει μόνο στο σώμα, όχι στο πρόσωπο, και δεν μου δημιούργησε κάποιο θέμα με φαγούρα κ.λπ.

MAC - Prep+Prime BB SPF 35: Μέχρι στιγμής η καλύτερη BB που έχω δοκιμάσει. Μου αρέσει η μέτρια κάλυψη, το φυσικό αποτέλεσμα, η διάρκειά της, ο υψηλός δείκτης προστασίας και η συσκευασία της που με βολεύει πολύ. Έχω λιπαρό δέρμα και κρατά πολύ καλά με ελαφρύ σετάρισμα πούδρας, σε συνθήκες ζέστης και υγρασίας.

Boderm - Boskin Body Lotion: Μια κρέμα σώματος πολύ ενυδατική που την χρησιμοποιώ στα πολύ ευαίσθητα πόδια μου μετά το ντουζ. Δεν μου κάνει ερεθισμούς και δεν μου προκαλεί φαγούρα. Δεν έχει αλκοόλ, parabens, mineral oil ή αλλεργιογόνα. Μόνιμα αγαπημένη κρέμα εδώ κι έναν χρόνο αλλά ειδικά αυτόν τον μήνα με βοήθησε πολύ!

Gillette Venus - Spa Breeze Disposable Razor: Ξυραφάκια που δεν κόβουν καθόλου το δέρμα, αφήνουν την επιδερμίδα πολύ απαλή και δεν χρειάζεται αφρός ξυρίσματος! Λίγο τσιμπημένη τιμή αλλά αξίζουν κάθε ευρώ και κρατάνε για αρκετές χρήσεις το καθένα. 

The Balm - NUDE 'tude: Αν και την έχω καιρό αυτή την παλέτα, αυτόν τον μήνα την χρησιμοποίησα πολύ περισσότερο και μου άρεσαν πολύ όλες οι αποχρώσεις γιατί φοριούνται και μόνες τους και σε μεταξύ τους συνδυασμούς. Πολύ καλή διάρκεια (φοράω πάντα primer πριν) και εύκολες στο ανακάτεμα. Με βόλεψε ιδιαίτερα στις διακοπές μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου