Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Golden Rose - Velvet Matte Lipstick

Όνομα: Golden Rose - Velvet Matte Lipstick
Τιμή: 4.00 ευρώ
Ποσότητα: 4.2g
Τι υπόσχεται; Ματ, βελούδινο τελείωμα. Διάρκεια. Έντονη απόδοση χρώματος. Ενυδάτωση χειλιών.
Η άποψή μου: Έχοντας στην κατοχή μου 9 από τις αποχρώσεις πρέπει να ομολογήσω ότι είμαι κατενθουσιασμένη με αυτά τα κραγιόν. Σίγουρα ως τώρα είναι τα καλύτερα ματ κραγιόν που έχω δοκιμάσει. Μου αρέσει η υφή, η διάρκεια, η σταθερότητα, η μεγάλη χρωματική απόδοση, η εξαιρετική τιμή τους (αν και εγώ τα αγόρασα σε ταξίδι μου στη Βουλγαρία για 1.50 ευρώ το ένα, ακόμη και η τιμή που έχουν στην Ελλάδα είναι πολύ καλή σε σύγκριση με άλλα κραγιόν). Διατίθενται σε πολλές αποχρώσεις που σημαίνει ότι όλες θα βρουν κάποια να τους αρέσει/ταιριάζει. Έχουν ένα ελαφρύ άρωμα βανίλιας. Ίσως θα ήταν μεγάλη διευκόλυνση αν φαινόταν κάπου το χρώμα γιατί έχουν όλα την ίδια συσκευασία, πολύ προσεγμένη βέβαια, και είναι δύσκολο να καταλάβω ποιο χρώμα είναι. Επίσης, δεν θεωρώ ότι είναι σούπερ ενυδατικά. Δεν μου ξηραίνουν τα χείλη αλλά δεν βρίσκω και να τα ενυδατώνουν. Πριν βάλω το κραγιόν βάζω πάντα ένα lip balm για να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Αν έχετε πολύ ξηρά χείλια δεν θα σας τα πρότεινα, όπως και κανένα άλλο ματ κραγιόν γιατί είναι όλα πιο ξηρά σε σχέση με τα ενυδατικά/γυαλιστερά κραγιόν.
Συμπέρασμα: Οικονομικά, ματ κραγιόν με καλή διάρκεια και πολύ καλή χρωματική απόδοση που κυκλοφορούν σε αρκετά μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων.
Θα το ξαναγόραζα; Ναι!!!
Συστατικά: Δεν μπόρεσα να βρω πλήρη λίστα των συστατικών στο διαδίκτυο δυστυχώς και έχω πετάξει τα πλαστικά προστατευτικά των κραγιόν μου στα οποία αναγράφονταν τα συστατικά. Ξέρω όμως ότι δεν έχουν parabens και mineral oils. Αν βρω κάπου τα συστατικά θα φροντίσω να τα συμπληρώσω εδώ.
Βαθμός: 9/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου