Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Byphasse - Eyes make-up remover

Όνομα: Byphasse - Eyes make-up remover
Τιμή: 3.00 ευρώ
Ποσότητα: 200ml
Τι υπόσχεται; Αφαιρεί το μακιγιάζ των ματιών χωρίς να προκαλεί ερεθισμούς.
Η άποψή μου: Τα θετικά στοιχεία αυτού του προϊόντος είναι πρώτον, η σχέση ποσότητας/τιμής που είναι ικανοποιητική. Δεύτερον, όντως δεν ερεθίζει τα πολύ ευαίσθητα μάτια μου κι αυτό είναι σημαντικό για μένα. Τρίτον, αφαιρεί καλά το πιο απλό μακιγιάζ ματιών. Το αρνητικό του όμως είναι ότι δεν αφαιρεί τέλεια ή εύκολα την μάσκαρά μου η οποία δεν είναι αδιάβροχη αλλά είναι αρκετά ανθεκτική. Αυτό είναι αρκετά σημαντικό πρόβλημα γιατί πρέπει να τρίβω την ευαίσθητη περιοχή των ματιών περισσότερο από όσο θέλω για να αφαιρέσω όσο καλύτερα γίνεται και τα τελευταία υπολείμματα μάσκαρας.
Συμπέρασμα: Ένα ξεβαφτικό ματιών που δεν ερεθίζει τα μάτια μου αλλά δεν είναι και τόσο αποτελεσματικό σε περιπτώσεις έντονου μακιγιάζ ή ανθεκτικής μάσκαρας.
Θα το ξαναγόραζα; Ίσως, αν δεν βρω κάποιο να μου αρέσει περισσότερο. Πάντως δε θα το ξαναπάρω άμεσα.
Συστατικά: Aqua, Rosa Centifolia Water, Cocamidopropyl Betaine, Chamomilla Recutita Extract, Propylene Glycol,  Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Citronellol, Linalool, Geraniol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 42090.
Βαθμός: 7/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου