Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

MAC - Mineralize Skinfinish Natural Powder

Όνομα: MAC - Mineralize Skinfinish Natural Powder #Light
Τιμή: 29.00 ευρώ
Ποσότητα: 10g
Τι υπόσχεται; Φυσικό-ματ τελείωμα, ελαφριά κάλυψη.
Η άποψή μου: Για μένα είναι η ιδανική πούδρα τελειώματος. Αφού δηλαδή έχω ολοκληρώσει το μακιγιάζ μου θα περάσω ελαφριά μια στρώση από αυτή την πούδρα και τότε μοιάζουν όλα να έχουν ενωθεί και ανακατευθεί τέλεια! Δεν έχω βρει άλλη πούδρα προς το παρόν να κάνει κάτι αντίστοιχο για μένα. Δεν την χρησιμοποιώ για κάλυψη, όπως λέει άλλωστε και η εταιρεία είναι για ελαφριά κάλυψη. Δεν την έχω καν μέσα στην τσάντα μου για φρεσκάρισμα στη διάρκεια της μέρας. Έχει πολύ συγκεκριμένο σκοπό για μένα και για τις ανάγκες του δέρματός μου. Είμαι πολύ ευχαριστημένη λοιπόν γιατί δίνει ένα φωτεινό φυσικό τελείωμα και "θολώνει" τις πιθανές "γραμμές" προϊόντων όπως το ρουζ ή το μπρόνζερ. Είναι ακριβή μεν αλλά κρατάει πάρα πάρα πολύ καιρό. Την έχω ενάμιση χρόνο και δεν έχει φτάσει ούτε στο μέσο ακόμη. Επίσης, αξίζει να την πάρει κανείς όταν έχει εκπτώσεις στην MAC.
Συμπέρασμα: Μια ελαφριά από άποψη κάλυψης πούδρα με φυσικό τελείωμα. Φωτίζει και ομογενοποιεί το μακιγιάζ.
Θα το ξαναγόραζα; Ναι!
Συστατικά: Active Ingredients: Octinoxate 7.50% Inactive Ingredients: Water, Butylene Glycol, Triethylhexanoin, Squalane, Propylene Glycol Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearic Acid, Glycerin, Kaolin, Beta Vulgaris Root Extract, Haberlea Rhodopensis Leaf Extract, Tamarindus Indica Seed Gum, Yeast Extract, Magnesium Chloride, Sodium Chloride, Zinc Chloride, Potassium Chloride, Lysine, Tocopherol , Panthenol, Polysorbate 20, Lecithin, Tromethamine, Xanthan Gum, Ascorbyl Palmitate, Retinyl Palmitate, Caprylyl Glycol, Simethicone, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Lecithin, Magnesium Aluminum Silicate, Isostearic Acid, Hexylene Glycol, Pentylene Glycol, Disodium EDTA, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol. May Contain: Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxides, Chromium Oxide Greens
Βαθμός: 9/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου