Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Lip Product Addict #TAG

Είδα το συγκεκριμένο #tag από το blog stars and stellars! Όποια επιθυμεί, ας το κάνει κι ας αφήσει στα σχόλια link με τις δικές της απαντήσεις! :)

1. Αγαπημένο lip balm/θεραπεία;
Το lip therapy από την Fresh Line με άρωμα Vanilla!

2. Ποιο θεωρείς είναι το καλύτερο κόκκινο κραγιόν για να τραβήξεις τα βλέμματα;
Το Russian Red από την MAC.

3. Ποια θεωρείς τα καλύτερα high end/πολυτελείας κραγιόν και ποια τα καλύτερα high street/ευρείας;
Δεν έχω δοκιμάσει πολλά high end κραγιόν αλλά μου άρεσε από Yves Saint Laurent ένα κόκκινο κραγιόν (το έχω σε δείγμα), το Rouge pur couture 1 γιατί ήταν τέλειο από πολλές άποψεις (χρώμα, υφή, διάρκεια, ενυδάτωση). Από τα ευρείας βρίσκω πολύ πολύ αξιόλογη τη σειρά Velvet Matte από την Golden Rose!

4. Ποιο θεωρείς ότι είναι το καλύτερο MAC κραγιόν;
Το Lovelorn.

5. Ποιο ήταν το κραγιόν που σε απογοήτευσε περισσότερο;
To cream lip stain των Sephora στην απόχρωση 08 cute pink.

6. Χρησιμοποιείς μολύβι χειλιών;
Σχεδόν πάντα όταν βάζω κάποιο σκούρο κραγιόν και σπανιότερα όταν χρησιμοποιώ άλλες αποχρώσεις. Τα αγαπημένα μου είναι από την Essence!

7. Ποιο είναι το αγαπημένο σου lip gloss;
Δεν είμαι μεγάλη φαν τον lip gloss αλλά μου αρέσουν τα Infinite shine lip glosses από την Catrice.

8. Μία έξτρα πληροφορία...
Το μόνο κραγιόν που πήρα και δεύτερη φορά, ως τώρα, είναι το Charismatic από την MAC!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου