Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Freezyderm - Mediated Shampoo - Kατά της ξηρής πιτυρίδας

Όνομα: Freezyderm - Mediated Shampoo - Kατά της ξηρής πιτυρίδας
Τιμή: 17.56 ευρώ
Ποσότητα: 200ml
Τι υπόσχεται; "Σαμπουάν για την αντιμετώπιση της ξηρής πιτυρίδας. Η σύνθεσή του με φυτικά εκχυλίσματα και σαλικυλικό οξύ δρα αποτελεσματικά κατά της ξηρής πιτυρίδας, προστατεύει από ενδεχόμενες φλεγμονές και προσδίδει υγεία στο τριχωτό της κεφαλής."
Η άποψή μου: Αν και μου το συνέστησε η φαρμακοποιός ήταν ένα προϊόν που σε μένα δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Δεν αντιμετώπισε την ξηροδερμία στο κεφάλι μου. Επιπλέον, μπέρδευε πάρα πολύ τα μαλλιά μου και χρειαζόταν τουλάχιστον δύο χέρια για να καθαρίσουν καλά. Η μυρωδιά του δεν ήταν δυσάρεστη αλλά δεν μου ήταν και ιδιαίτερα ευχάριστη. Η σχέση όμως ποσότητας και τιμής ήταν οπωσδήποτε δυσάρεστη ειδικά αν σκεφτώ ότι δεν είχε τα αποτελέσματα που υποσχόταν. Επιφυλάσσομαι βέβαια πάντα γιατί ενώ σε μένα δε λειτούργησε σε κάποιον άλλον ίσως να κάνει θαύματα.
Συμπέρασμα: Ένα ακριβό, φαρμακευτικό σαμπουάν που δεν θα αγοράσω ξανά γιατί δεν βοήθησε με την ξηροδερμία μου.
Θα το ξαναγόραζα; Όχι!
Συστατικά: Ενεργά συστατικά: Willow extract, Salicylic acid, Shale oil. Δεν περιέχει parabens και mineral oils.
Βαθμός: 4/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου