Κυριακή 13 Απριλίου 2014

La Roche-Posay - Effaclar K (κρέμα προσώπου)

Όνομα: La Roche-Posay - Effaclar K
Τιμή: 13.70 ευρώ
Ποσότητα: 30ml
Τι υπόσχεται; "Η επιδερμίδα λειαίνεται, οι πόροι συσφίγγονται και απελευθερώνονται. Οι ατέλειες μειώνονται διαρκώς. Το δέρμα είναι πιο καθαρό και λαμπερό."
Η άποψή μου: Το δέρμα μου είναι λιπαρό, συχνά αφυδατωμένο και με τάση για ακμή. Τη συγκεκριμένη κρέμα μου την πρότεινε η φαρμακοποιός ως ενυδατική και μάλιστα κατάλληλη για βάση μακιγιάζ. Τις πρώτες δύο εβδομάδες που την χρησιμοποιούσα ήμουν αρκετά ικανοποιημένη. Στη συνέχεια όμως το πρόσωπό μου άρχισε να βγάζει περιττή λιπαρότητα πολύ σύντομα μετά την εφαρμογή της κρέμας και συνακόλουθα νέα σπυράκια. Όσο την χρησιμοποιούσα λοιπόν, πρόσεξα ότι σε μένα προσωπικά δεν ταιριάζει καθόλου γιατί δεν μου πρόσφερε ματ αποτέλεσμα με διάρκεια, το μακιγιάζ μου δεν κρατούσε πολύ όποτε φορούσα αυτή την ενυδατική, οι πόροι δεν άλλαξαν και οι ατέλειες δεν μειώθηκαν. Μυρίζει ελαφριά, εμένα δε με ενοχλεί αλλά μία φίλη μου που την χρησιμοποιούσε δεν άντεχε τη μυρωδιά της. Απορροφάται σχετικά γρήγορα αν κάνετε απαλό μασάζ στο πρόσωπο. Τέλος, βρίσκω αρνητικό ότι δεν έχει δείκτη προστασίας από την ηλιακή ακτινοβολία. Να τονίσω ότι επειδή δεν ταίριαξε σε μένα δε σημαίνει ότι δε θα ταιριάξει σε άλλα άτομα!
Συμπέρασμα: Πρόκειται για μια ενυδατική που είναι σχετικά οικονομική, έχει μικρή ποσότητα αλλά κρατάει καιρό. Δεν μου πρόσφερε όμως όσα υποσχόταν και γι' αυτό δε θα την αγόραζα ξανά!
Θα το ξαναγόραζα; Όχι.
Συστατικά: AQUA/WATER; ISONONYL ISONONANOATE; PROPYLENE GLYCOL; DIMETHICONE; ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE; PEG-100 STEARATE; GLYCERYL STEARATE; SALICYLIC ACID; OCTYLDODECANOL; ZINC PCA; SODIUM HYDROXIDE; RETINYL LINOLEATE; AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE/AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE; CAPRYLOYL SALICILYC ACID; XANTHAN GUM; CETHYL ALCOHOL; PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE; PARFUM/FRAGRANCE
Βαθμός: 4/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου