Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Lancôme - Crayon Khôl

Όνομα: Lancôme - Crayon Khôl (#01 Noir)
Τιμή: 19.00-20.00 ευρώ (η κανονική ποσότητα που λογικά θα έχει το διπλάσιο μέγεθος σε σχέση με το δείγμα)
Ποσότητα: Αυτό που έχω είναι δείγμα (0.7g) και ήταν δώρο σε περιοδικό πριν κάποιους μήνες.
Τι υπόσχεται; "Πλούσιο σε χρωστικές, το Crayon Khôl σας επιτρέπει να τονίσετε ή να τροποποιήσετε το σχήμα των ματιών σας πολύ εύκολα και με μεγάλη ακρίβεια, τόσο έξω όσο και μέσα από την γραμμή των βλεφαρίδων. Επιλέξτε μία απόχρωση που να ταιριάζει με τη σκιά σας ή με το χρώμα των ματιών σας για να δημιουργήσετε το αποτέλεσμα που επιθυμείτε."
Η άποψή μου: Το χειρότερο μολύβι που θυμάμαι να έχω δοκιμάσει. Πρώτον και σημαντικότερο είναι ότι τσούζει τόσο πολύ τα μάτια μου που τα κάνει να δακρύζουν. Τη δεύτερη φορά που το δοκίμασα αναγκάστηκα να το αφαιρέσω σχεδόν αμέσως μετά την εφαρμογή. Την πρώτη φορά που είπα να κάνω υπομονή -κακώς- μουτζούρωσε κάτω από τα μάτια μου σε ελάχιστο χρόνο και πολύ άσχημα μάλιστα. Δεν γράφει έντονα. Πρέπει να το περάσεις πολλές φορές και πάλι δεν είναι το έντονο μαύρο που περίμενα. Δεν μου αρέσει να πρέπει να πιέζω και να περνάω πολλές φορές στο μάτι μου ένα μολύβι. Στον κάλαθο των αχρήστων χωρίς δεύτερη σκέψη λοιπόν. Δεν ξέρω αν σε κάποιες γυναίκες αυτό το μολύβι λειτουργεί αλλά σίγουρα δεν θα το έδινα σε μια φίλη μου ούτε και θα το πρότεινα!
Συμπέρασμα: Δεν γράφει έντονα ούτε εύκολα και τσούζει πολύ τα μάτια μου. Δε σχολιάζω καν πόσο ακριβό είναι σε κανονική ποσότητα!
Θα το ξαναγόραζα; Όχι!!!
Συστατικά: C10-18 TRIGLYCERIDES, BEHENYL ALCOHOL, TALC, ISOPROPYL MYRISTATE, STEARALKONIUM HECTORITE, SILICA, PROPYLENE CARBONATE, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, [+/- MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR, CI 75470 / CARMINE, CI 77000 / ALUMINUM POWDER, CI 77007 / ULTRAMARINES, CI 77163 / BISMUTH OXYCHLORIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES, CI 77510 / FERRIC FERROCYANIDE, CI 77742 / MANGANESE VIOLET, CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, MICA]

Βαθμός: 0/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου