Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

"Favourite Brands" TAG #2

Είδα το βίντεο της Μαρίλιας από το κανάλι της MarilliasChoice1989 εδώ με το tag για τις αγαπημένες εταιρείες και μου φάνηκε ενδιαφέρον. Όσες θέλετε να το κάνετε είτε στο κανάλι σας είτε στο blog σας αφήστε ένα link στα σχόλια με την απάντησή σας! :)

1.Ποια είναι η αγαπημένη σου εταιρεία για περιποίηση προσώπου;
Αν έπρεπε να επιλέξω μία και με βάση τις ανάγκες του δέρματός μου τώρα, θα έλεγα The Body Shop! Μου αρέσουν πολύ αρκετά προϊόντα από την σειρά Tea Tree Oil!

2.Ποια είναι η αγαπημένη σου High End εταιρεία;
Η MAC γιατί είναι εύκολο να τα εντοπίσω κι έχουν μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα (χρώματα, υφές, είδη). Επίσης όταν βάζουν έκπτωση είναι πολύ πιο προσιτά!

3.Ονόμασε 5 top brands για κραγιόν.
MAC, Essence (από την μαύρη longlasting σειρά), Lancome, Shiseido, YSL.

4.Ποια είναι η αγαπημένη σου οικονομική εταιρεία;
Catrice & Golden Rose.

5.Το ωραιότερο άρωμα που έχω μυρίσει στη ζωή μου είναι...
Μου αρέσουν τα αρώματα με βάση την βανίλια τον χειμώνα και την καρύδα ή το πράσινο μήλο το καλοκαίρι.

6.Καλύτερα foundation μπορείς να βρεις στην εταιρεία...
MAC (χρωματική ποικιλία-διαφορετική τύποι δέρματος).

7.Το πιο αξιόλογο e-shop για σένα είναι...

8.Ποια εταιρεία καλλυντικών βγάζει κατά τη γνώμη σου τις πιο ωραίες mascara;
Η MAC.

9.Από τις ελληνικές εταιρείες καλλυντικών ποια ξεχωρίζεις και γιατί;
Την Lovie για την απίστευτα τεράστια χρωματική ποικιλία βερνικιών για τα νύχια! Μου αρέσουν τα long lasting κυρίως!

10.Μεγαλύτερη ποικιλία χρωμάτων ανήκει δικαιωματικά στην...
MAC και Inglot.

11.Ποιας εταιρείας είναι τα αγαπημένα σου πινέλα;
Της Real Techniques!

12.Αν ήσουν επαγγελματίας μακιγιέζ ποια προϊόντα θα εμπιστευόσουν για τις πελάτισσές σου;
MAC ή άλλη επαγγελματική εταιρεία.

13.Υπάρχει κάποιο brand που σε έχει απογοητεύσει πλήρως;
Η Clinique με έχει απογοητεύσει στον μεγαλύτερο βαθμό έως τώρα.

14.Η έκπληξη της χρονιάς για μένα ήταν...
Το serum προσώπου με υαλουρονικό οξύ από την Delia!

15.Αν σε υποχρέωναν να χρησιμοποιείς προϊόντα από μία μόνο εταιρεία, ποια θα ήταν αυτή;
Η MAC.

16.Αγαπημένο κατάστημα για αγορές καλλυντικών;
Τα Sephora!!!

17.H καλύτερη βαφή μαλλιών;
Οι σειρές του Κορρέ.

18.Το ελιξήριο των μαλλιών μου επινόησε η...
Δεν το λέω και ελιξήριο αλλά μου αρέσει πολύ το Miraculous Oil της Garnier.

19.Ποια η καλύτερη φαρμακευτική εταιρεία καλλυντικών για σένα;
Δεν έχω κάποια πολύ αγαπημένη. Μου αρέσουν συγκεκριμένα προϊόντα από διάφορες. 

20.Σε ποια εταιρεία ανήκει το αγαπημένο σου eye primer;
Στην ELF και είναι από τη βασική σειρά της, κοστίζει μιάμιση λίρα, στην απόχρωση sheer και είναι πάρα πολύ καλό! :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου