Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

TheBalm - Blush/Ρουζ #DownBoy

Όνομα: TheBalm - Blush/Ρουζ (#DownBoy)
Τιμή: 17.00 ευρώ
Ποσότητα: 9.9 g
Τι υπόσχεται; Ένα ροζ ρουζ με πολύ λεπτή πούδρα, αντανακλά το φως χωρίς όμως να έχει εμφανές shimmer (λαμπύρισμα), απλώνεται ομοιόμορφα και στρωτά.
Η άποψή μου: Είναι το αγαπημένο μου ρουζ για το 2013 και το αγαπημένο μου ως τώρα στην συλλογή μου. Είναι το σωστό ροζ ρουζ για μένα. Σαν χρώμα μπορεί να "χτιστεί", να γίνει δηλαδή όσο έντονο επιθυμεί κάποια ανάλογα με την εφαρμογή που θα κάνει και τις στρώσεις που θα βάλει. Έχει καταπληκτική διάρκεια που είναι σημαντικό ειδικά για όσες έχουμε λιπαρό δέρμα που έχει την τάση να "εξαφανίζει" τα προϊόντα στο τέλος της μέρας. Η συσκευασία του προφανώς, όπως όλες άλλωστε από την TheBalm, είναι πολύ όμορφη και ιδιαίτερη. Δεν μπορώ να βρω κάποιο μειονέκτημα στο συγκεκριμένο προϊόν, πέρα ίσως από το γεγονός ότι είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή του αν και πιστεύω ότι άξιζε το κάθε ευρώ και το έχω ευχαριστηθεί πάρα πολύ από τη στιγμή που το αγόρασα. Tip: Επειδή έχει έντονη απόδοση χρώματος το εφαρμόζουμε με ελαφρύ χέρι για να μην έχουμε ένα υπερβολικά έντονο αποτέλεσμα!
Συμπέρασμα: Αν έπρεπε να κρατήσω μόνο ένα ρουζ... τότε θα ήταν το συγκεκριμένο!
Θα το ξαναγόραζα; Οπωσδήποτε!!!
Συστατικά: Mica (CI 77019), Boron Nitrate, Polyethylene, PTFE, Isoeicosane, Silica, Capric/Caprylic Stearic Triglyceride, Polyisobutene, Dimethicone, Titanium Dioxide (CI 77891), Bismuth Oxychloride (CI 77163) (CI 77163), Carmine (CI 75470) (CI 75470), Iron Oxides (CI 77492)
Βαθμός: 10/10





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου