Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

La Roche-Posay - Toleriane Teint Fluide

Όνομα: La Roche-Posay - Toleriane Teint Fluide
Τιμή: 18.60 ευρώ
Ποσότητα: 30ml
Τι υπόσχεται; "Διορθώνει τις ατέλειες και κάνει ομοιόμορφη τη χροιά χάρη στην τέλεια κάλυψη που προσφέρει. Νέα ευρεσιτεχνία στη σύνθεση της που επιτρέπει την εύκολη εφαρμογή ακόμα και στο πιο δυσανεκτικό δέρμα, χαρίζοντας φυσικό αποτέλεσμα και άνεση μεγάλης διάρκειας. Υψηλή ανοχή. Χωρίς συντηρητικά. Δοκιμασμένη σε ευαίσθητο δέρμα. Δε δημιουργεί φαγέσωρες. UV προστασία SPF 25." (Πηγή: πατήστε εδώ)
Η άποψή μου: Τα θετικά αυτού του foundation είναι η μέτρια τιμή του, η εύκολη στον χρήστη συσκευασία του (εύκολο να χρησιμοποιήσεις όλο το προϊόν), μέτρια προς πλήρη κάλυψη, αντηλιακή προστασία, δεν δημιουργεί ερεθισμούς, δεν έχει έντονο άρωμα. Τα αρνητικά του είναι η έλλειψη μεγάλης γκάμας αποχρώσεων (το Νο 10 που πήρα ως το πιο ανοιχτό μου ήταν λίγο σκούρο), δεν στρώνει ωραία πάντα (είναι ανάλογα με το πόσο καλά είναι το δέρμα εκείνη τη στιγμή), δεν έχει καμιά τεράστια διάρκεια (ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, τον χειμώνα κρατά καλύτερα από το καλοκαίρι), δεν κρατά μακριά την λιπαρότητα για εύλογο χρονικό διάστημα (στις 2-3 ώρες εμφανίζω λιπαρότητα στην ζώνη Τ και παρά το σετάρισμα με πούδρα). Τέλος, αν υπάρχουν σημεία με ξηρότητα στο πρόσωπο μαζεύει και τα τονίζει όχι κολακευτικά!
Συμπέρασμα: Ναι, είναι καλυπτικό χωρίς να βαραίνει ιδιαίτερα το δέρμα μου αλλά δεν μου αρέσει που δεν ταιριάζει εντελώς το χρώμα σε μένα, που δεν στρώνει πάντα (όταν δεν στρώνει είναι χάλια πάνω μου) και που δεν κρατά μακριά την λιπαρότητα για περισσότερες ώρες.
Θα το ξαναγόραζα; Όχι.
Συστατικά: Water, Undecane, Tridecane, Glycerin, Polyglyceryn-4 Isostearate, Pentylene Glycol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Magnesium Sulfate, Disteardimonium Hectorite, Acetylated Glycol Stearate, Acetyl Dipeptide-1 Cetyl Ester, Ethylhexylgycerin, Trstearin, Cellulose Gum, Acrylates Copolymer, Disodium Stearoyl Glutamate, Aluminum Hydroxide. May Contain: Titanium Dioxide, Iron Oxides.
Βαθμός: 5/10







2 σχόλια:

  1. Και ήλπιζα οτι θα ακούσω καλά λόγια. Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κανένα προϊόν με χρώμα που να κάτσει καλά στο πρόσωπο μου, όλα κάνουν αυτό που είπες, λιπαρότητα στην ζώνη Τ, οπότε βολεύομαι με ενυδατική και make up... Κρίμα.
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι δυστυχώς πολύ δύσκολο να βρει κανείς το τέλειο foundation, ειδικά νομίζω αν έχει λιπαρό δέρμα. Τσέκαρε άμα θέλεις το ποστ μου για το Double Wear http://theweeklybeautynews.blogspot.gr/2013/11/estee-lauder-double-wear-stay-in-place.html ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή