Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Sephora Primer - Base Lissante et Matifiante

Όνομα: Sephora Primer - Base Lissante et Matifiante
Τιμή: 11.50 ευρώ
Site: Link - Πατήστε εδώ (ελληνική ιστοσελίδα)
Τι υπόσχεται; Ματ αποτέλεσμα & διάρκεια στο μακιγιάζ.
Η άποψή μου: Ωραία υφή, διάφανο χρώμα, σιλικονούχο primer που κάνει πολύ πιο εύκολο το άπλωμα του foundation καθώς νιώθω την επιδερμίδα μου πιο λεία μετά τη χρήση του. Ωραία συσκευασία, απλή, διάφανο μπουκαλάκι για να βλέπουμε και πόσο προϊόν έχουμε, πολύ καλή αντλία. Είναι χωρίς άρωμα. Βοηθά στη διάρκεια του μακιγιάζ αλλά δεν έχω δει κάτι το συγκλονιστικό. Άμα δηλαδή είναι μάπα το foundation, τι να κάνει και το καημένο το primer; Χρειάζεται μικρή ποσότητα και απαλό άπλωμα στο πρόσωπο με τα δάχτυλα (πάντα καθαρά εννοείται) και μετά από λίγα λεπτά αφότου απορροφηθεί η ενυδατική μας. Προσωπικά έχω λιπαρό δέρμα και βοηθά στην αποφυγή της γυαλάδας για κάποιες ώρες ανάλογα με το foundation. Σε καμία περίπτωση δεν το έχω αισθανθεί να βαραίνει το δέρμα μου ή να προκαλεί ακμή.
Συμπέρασμα: Μου αρέσει το προϊόν αλλά δεν έχω ξετρελαθεί κιόλας. 
Θα το ξαναγόραζα; Πιθανότατα ναι, γιατί είναι αρκετά οικονομικό (ειδικά με τις συχνές εκπτώσεις των Sephora) και με διευκολύνει στην καλύτερη εφαρμογή του foundation.
Συστατικά: Cyclopentasiloxane, Dimethicone Crosspolymer, Phenoxyethanol.


Βαθμός: 7,5/10




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου